کد خبر : 1721835 | 07 آذر 1399 ساعت 14:00 | 182.8K بازدید | 3 دیدگاه

پایان تنش با یک عکس یادگاری

مظاهری و حسینی آشتی کردند + واکنش ها

دو دروازه بان استقلال که گفته می شد روز گذشته با یکدیگر به درگیری لفظی پرداخته اند، امروز و در تمرین آبی پوشان با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

مظاهری و حسینی آشتی کردند + واکنش ها

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز گذشته استقلالی ها بنا به دستور کادرفنی این تیم تعطیل شد و اعضای این تیم در استراحت به سر می بردند، ولی دروازه بانان استقلال برای انجام تمرینات تخصصی در زمین تمرین نفت تهرانسر حاضر شدند. خبرگزاری ها از درگیری میان مظاهری و حسینی در این تمرین خبر دادند.

 

در گزارشی که ایرنا روز گذشته از این موضوع منتشر کرد، اینطور آمده است:


ماجرا از آنجایی استارت خورد که گلرهای آبی‌پوش پس از گرم کردن آماده انجام تمرینات ویژه شدند. سید حسین حسینی که سابقه بیشتری در استقلال دارد از مظاهری می‌خواهد او آغازگر تمرین باشد و با عزیزیان تمرینات اختصاصی را شروع کند.این موضع با مخالفت دروازه‌بان تازه‌وارد و ملی‌پوش آبی‌پوشان همراه می‌شود و می‌گوید این کار را خودت باید انجام دهی و من قصد دارم تمرینات کششی انجام بدهم تا بدنم گرم شود.


حسینی که از واکنش مظاهری ناراحت شده بود خطاب به او می‌گوید اینجا استقلال است و من سابقه بیشتری نسبت به تو دارم و باید برخی مسائل رعایت شود.حسینی  تاکید می‌کند یکی از کاپیتان‌های استقلال محسوب می‌شود و باید حرمت او حفظ شود.


مظاهری که انتظار این واکنش را نداشت نزد سعید عزیزیان رفته و از او می‌خواهد با توجه به شرایط پیش آمده برای اینکه این تنش باعث مصدومیت وی نشود، از تمرین امروز معاف شود.

 

1548095


پس از اینکه این خبر به سرعت در میان خبرگزاری ها منتشر شد، ظاهرا پرویز مظلومی سرپرست تیم با عزیزیان تماس گرفته و مربی دروازه بانان نیز او را در جریان اتفاقات رخ داده می گذارد. مظلومی نیز به انتقال این خبر به سرمربی آبی پوشان، منجر به واکنش فکری و خود رشید مظاهری در فضای مجازی می شود. آنها با انتشار یک پست و استوری، نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

 

اما همانطور که انتظار می رفت، این دو دروازه بان پیش از شروع تمرین امروز با یکدیگر آشتی کردند تا اختلافات روز گذشته را کنار گذاشته و خود را برای دیدار با پیکان آماده کنند.


رسانه رسمی باشگاه استقلال نیز امروز عکسی را از حسینی و مظاهری منتشر کرد که در کنار سعید عزیزیان مربی دروازه بانان این تیم رو به دوربین ایستاده اند. البته باشگاه استقلال به صورت رسمی هیچ واکنشی به اتفاقات دیروز نداشت و این عکس را در حالی منتشر کرده که هیچ توضیحی پیرامون اینکه دیروز اتفاقی میان این دو گلر رخ داده است یا نه، منتشر نکرده و تنها به انتشار این عکس سه نفره بسنده کرده است.

 

1548000


به هر حال، انتشار این عکس نشان داد که اکنون دیگر اثری از آن درگیری لفظی روز گذشته که هرگز از سوی دو طرف نیز تکذیب نشد، دیده نمی شود و دو سنگربان با تجربه و آماده آبی پوشان، برای دیدار با پیکان تمرینات خود را از سر می گیرند.

دیدگاه‌ها