کد خبر : 1721837 | 07 آذر 1399 ساعت 22:03 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران اینتر خواهان اخراج کونته شدند (عکس)

صبر هواداران اینتر از نتایج ضعیف اخیر این تیم تمام شده است.


به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به نظر می رسد اینتر و آنتونیو کونته اطمینان دارند که به همکاری با یکدیگر ادامه خواهند داد، اما اخراج این سرمربی ایتالیایی تبدیل به خواسته هواداران اینتر شده و هشتگ ConteOut در توئیتر در ایتالیا ترند شده است. اینتر پس از قبول شکست خانگی 0-2 مقابل رئال مادرید عملا از لیگ قهرمانان حذف شده و با کسب دو امتیاز از چهار بازی تقریبا دیگر شانسی برای صعود به دور بعدی نیز ندارد.

 

اینتر در هفته های اخیر در سری A نیز نتایج پرفراز و نشیبی گرفت و علیرغم صعود به فینال لیگ اروپا در ماه آگوست و تمام کردن فصل گذشته تنها با یک امتیاز فاصله با یوونتوس، هواداران اینتر امیدوارند کونته از این تیم جدا شود. البته روزنامه کوریره دلا سرا تاکید کرد کونته قصد استعفا ندارد و همچنین مدیران اینتر احتمال برکناری او را در نظر نگرفته اند. البته اینتر در 10 بازی اخیر تنها دو بار مقابل تیم های ته جدولی تورین و جنوا به برتری دست یافته و با ادامه این روند، آنها شانسی برایس کسب عنوان قهرمانی در ایتالیا ندارند.

 

البته باشگاه اینتر به طور سنتی صبر زیادی در مورد سرمربیان خود ندارد و در 43 سال گذشته، تنها سه سرمربی موفق شده اند بیش از دو فصل پشت سر هم روی نیمکت این تیم حصور یابند؛ اوژنیو برسلینی، جیووانی تراپاتونی و روبرتو مانچینی.

 

1547826

دیدگاه‌ها