کد خبر : 1721844 | 07 آذر 1399 ساعت 23:01 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم داوری تمام ایرانی در مصاف چین و ژاپن؛

اولین قضاوت فغانی و تیمش در لیگ قهرمانان (عکس)

روز آینده دو تیم ویسل کوبه و گوآنگژوی ، آخرین دیدار خود را در مرحلله گروهی مسابقات گروه هفتم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله پنح روز مانده تا آغاز بازی های لیگ قهرمانان آسیا بود که تیم "جوهوردارالتعظیم" مالزی از حضور در رقابت ها انصراف داد و گروه هفتم مسابقات را سه تیمی باقی گذاشت؛ جایی که ویسل کوبه، گوآنگژو اورگرانده و سوآن سامسونگ تاکنون دو بازی انجام داده اند.


در حال حاضر نماینده فوتبال ژاپن که آندرس اینیستا را هم در ترکیب خود می‌بیند، امتیازات کامل را کسب کرده و دو تیم سوآن سامسونگ کره و گوآنگژوی چین با یک امتیاز رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند.

 

1547835


در شرایطی که ویسل کوبه صعودش به دور بعدی مسابقات را با کسب دو پیروزی مسجل کرده، همچنان دو بازی دیگر پیش روی این سه تیم قرار دارد و روز آینده علیرضا فغانی در شرایطی برای قضاوت دیدار نماینده چین و ژاپن در استادیوم الجنوب قطر انتخاب شده، که نتیجه بازی برای گوآنگژوی یک امتیازی، اهمیت فراوانی دارد.


مانند همیشه در این مسابقه نیز منصوری و ابوالفضلی علیرضا فغانی را در قضاوت این مسابقه یاری می‌کنند و موعود بنیادی‌فر نیز به عنوان داور چهارم در این بازی حساس منطقه شرق آسیا حضور خواهد داشت.


ناظر این مسابقه جان چیا از کشور سنگاپور است.


گفتنی است این اولین قضاوت داور بین المللی فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیای سال 2020 خواهد بود؛ داوری که همراه با تیمش مسابقات بسیار مهمی از جام جهانی 2018 را سوت زدند و البته در فصل جاری مسابقات آسیایی به دلیل فینالیست شدن پرسپولیس، خودش و تیمش، شانسی برای قضاوت مسابقه پایانی میان نماینده ایران و فینالیست شرق آسیا، ندارند.

دیدگاه‌ها