کد خبر : 1721845 | 07 آذر 1399 ساعت 23:07 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

پایان ناکامی‌های الدحیل با گل رامین؛

گلزنی رضاییان پیش چشم منتظری

الدحیل در شب گلزنی مدافع ایرانی خود مقابل الخریطیات به برتری رسید.

گلزنی رضاییان پیش چشم منتظری

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، تیم الدحیل در حالی که رامین رضاییان را مثل تمام مسابقات اخیرش در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در استادیوم عبدالله بن خلیفه به مصاف الخریطیات رفت که در ترکیب این تیم پژمان منتظری قرار گرفته بود.

 

الدحیل با نمایش هجومی در شروع مسابقه در دقیقه ۱۳ روی ارسال ادمیلسون و ضربه سر المعز علی به گل رسید و در دقیقه ۳۷ توسط بازیکن ایرانی خود برای دومین بار دروازه یاران پژمان منتظری را باز کرد.

 

1547838

 

رامین رضاییان که آخرین بار در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر برابر الریان گل برتری الدحیل را زده بود، در بازی امشب ارسال دودو از جناح چپ زمین به مقابل تیرک دوم دروازه الخریطیات را با ضربه سر محکم تبدیل به گل کرد تا تیمش را با نتیجه ۲ بر صفر پیش بیندازد.

 

الدحیل در دقیقه ۴۰ گل سوم را با پاس در عرض ادمیلسون و ضربه المعز علی به ثمر رساند و در نیمه دوم نیز هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند تا در نهایت یاران رضاییان به پیروزی خانگی ۴ بر یک مقابل الخریطیات دست پیدا کنند.

 

1547837

 

تیم فوتبال الدحیل در شبی که رامین رضاییان را تا دقیقه ۸۱ در ترکیب داشت، با برتری مقابل الخریطیات ۱۲ امتیازی شد و به رده چهارم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کرد و الخریطیات که ۹۰ دقیقه پژمان منتظری را در زمین داشت، ۶ امتیازی و تیم نُهم جدول ماند.

دیدگاه‌ها