کد خبر : 1721855 | 08 آذر 1399 ساعت 02:36 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیمم از نتایجم خیلی راضی است

عالمیان: نرفتن به قهرمانی جهان اتفاق بدی است

لژیونر تنیس روی میز ایران گفت: نرفتن به مسابقات قهرمانی جهان اتفاق بدی برای ماست چون خیلی زحمت کشیدیم که به دسته یک جهان برویم.

عالمیان: نرفتن به قهرمانی جهان اتفاق بدی است

به گزارش "ورزش سه"، نیما عالمیان در گفتگو با ایسنا درباره ی تصمیم  فدراسیون جهانی تنیس روی میز مبنی بر کاهش  تعداد تیم ها در مسابقات قهرمانی جهان و از دست رفتن این رویداد برای ایران بیان کرد: خیلی در جریان جزئیات این تصمیم گیری نیستم اما واقعا  این  اتفاق می تواند برای ما بد باشد چون تازه به دسته یک جهان آمده ایم و برای حضور در این جایگاه خیلی زحمت کشیدیم.


 عالمیان در پاسخ به این پرسش که سال ۲۰۲۰ از لحاظ ورزشی برای او چگونه بود، تاکید کرد: سال جالبی نبود. مسابقه زیادی انجام ندادم و بخاطر کرونا در قرنطینه بودم. اما این ماه های آخر دارد خوب پیش می رود.  پیروز های خوبی در لیگ فرانسه به دست آوردم و تیمم از من خیلی راضی است. نتایج تا به امروز خوب بوده است. 


ملی پوش تنیس روی میز در مورد برنامه اش برای حضور در تور های جهانی جهت ارتقاء رنکینگ جهانی خود گفت: اصلا برنامه تور های جهانی مشخص نیست. به محض اینکه تورهای جهانی را برگزار کنند، من و نوشاد برای حضور در آنها اقدام می کنیم تا رنکینگ خود را ارتقا دهیم و منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم. فعلا هم تمریناتم را زیر نظر باشگاه انجام می دهم. جدا از آن تمرینات خوبی با برادرم نوشاد و امین میر الماسی دارم.  

 

عالمیان در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه در شرایط کرونا از ایران به فرانسه رفت،  پس از ورود سخت گیری های زیادی نسبت به او نداشتند، گفت: مشکل خاصی نداشت و فقط زمان سوار شدن به هواپیما نتیجه تست کرونا را تحویل دادم. فرانسه پروتکل ها را سخت گیرانه انجام می دهد. حتما باید در سالن ماسک داشته باشیم و مسابقات بدون تماشاگر است. دست  روی میز نباید بگذاریم. به نظرم این پروتکل ها باید انجام شود در غیر این صورت خودمان به مشکل بر می خوریم.  


لژیونر تنیس روی میز ایران در مورد حفظ انگیزه خود برای کسب سهمیه المپیک تاکید کرد: تکلیف مسابقه سهمیه المپیک هم هنوز مشخص نیست. هر موقع تقویم برگزاری مسابقات اعلام شود، ما هم برای آن مسابقه آماده می شویم و مسابقه کسب سهمیه المپیک برای ما خیلی حائز اهمیت است .

 

دیدگاه‌ها