کد خبر : 1721873 | 08 آذر 1399 ساعت 10:40 | 88.4K بازدید | 1 دیدگاه

داستان یکی از عادتهای عجیب دیگو

چرا مارادونا دو ساعت می‌بست؟

با نگاهی به عکس‌های دیگو مارادونای فقید مشخص می‌شود که او همیشه دو ساعت بر دو دست خود دارد اما چرا مارادونا به استفاده از دو ساعت علاقه داشت؟

چرا مارادونا دو ساعت می‌بست؟

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا چه در مستطیل سبز و چه در بیرون از زمین چمن عادتها و ویژگی‌هایی خاص و منحصربفرد داشت. یکی از این عادتها که آن را می‌توان با نگاه کردن به عکس‌های دیگو به وضوح دید این بود که او دوست داشت همیشه دو ساعت به دست داشته باشد. یک ساعت در هر مچ دست. اما علت این عادت چه بود؟

 

1547878

 

خیلی ساده است؛ دیگو دوست داشت یکی از ساعتهایش به وقت محلی نقطه‌ای از دنیا که در آن حضور دارد تنظیم باشد و یک ساعت دیگر همیشه به وقت آرژانتین تنظیم باشد. او احساس می‌کرد با این روش اتصال و رابطه اش با وطن برقرار خواهد بود. وطنی که دیگو همیشه نسبت به آن عشق می ورزید.

 

مارادونا تا مدتی تنها از ساعت رولکس استفاده می‌کرد ولی در سال 2010 که به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین منصوب شد به عنوان سفیر برند ساعت هوبولت انتخاب شده و از آن پس تنها و تنها با ساعتهای ساخت این کمپانی سوئیسی دیده شد.

 

در یکی از برنامه‌های اخیر اهدای جوایز The Best فیفا، تصاویر مارادونا که او را با دو ساعت بزرگ در مراسم نشان می داد در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفت و خبرساز شد. در آن زمان روزنامه تایمز با انتشار گزارشی فاش کرد که مارادونا این عادت به استفاده از دو ساعت را از زمان حضور در باشگاه ناپولی آغاز کرده است.

 

1547876

 

برخی ها معتقد بودند علت این عادت دیگو مسائلی مثل خرافات است اما گزارش تایمز نشان داد که این شایعات بی‌پایه است و مارادونا برای این کارش دلیل ساده و البته جذابی دارد: حس میهن‌پرستی و تلاش برای حفظ پیوند با وطن حتی به بهانه تنظیم بودن همیشگی به وقت آرژانتین.

 

1547875

 

چند سال بعد از انتخاب مارادونا به عنوان سفیر برند هوبولت، این کمپانی سوئیسی مدلی به نام Hublot King Power Diego Maradona Limited Edition روانه بازار کرد که به نام دیگو مارادونا مزین بود و از این گذشته به تعدادی محدود تولید شده بود. به این ترتیب ساعت مارادونا به یکی از ساعتهای محبوب برای کلکسیونرهای دنیا تبدیل شد. این ساعت در دو مدل سرامیکی و طلایی تولید شده است. از مدل سرامیکی تنها 500 نمونه و از مدل طلایی تنها 200 نمونه تولید شده است.

 

دیدگاه‌ها