کد خبر : 1721877 | 08 آذر 1399 ساعت 10:14 | 43.4K بازدید | 1 دیدگاه

فیزیوتراپ عنابی‌پوشان دوباره در کادر یحیی؛

عضو جدید کادرفنی پرسپولیس از مشهد رسید

پس از گذشته سه هفته از مسابقات لیگ بیستم، کادرفنی پرسپولیس دستخوش تغییراتی شد و یکی از اعضای کادرفنی شهر خودرو نیز به جمع سرخ‌پوشان پیوست.

عضو جدید کادرفنی پرسپولیس از مشهد رسید

به گزارش "ورزش سه" پس از جدایی پر حرف و حدیث یحیی گل‌محمدی از شهر خودرو به مقصد پرسپولیس، او کادرفنی خود را هم به تهران آورد تا تغییرات سریالی روی نیمکت عنابی‌پوشان صورت پذیرد اما از میان دستیاران و اعضای کادرفنی گل‌محمدی، علی اعظم در کسوت فیزیوتراپ به همکاری خود با باشگاه شهر خودرو در فصل گذشته ادامه داد و از زمان انتخاب مهدی رحمتی به عنوان سرمربی شهر خودرو نیز اعظم فعالیت خود را در این باشگاه دنبال می‌کرد.

 

اما با درخواست‌های مکرر گل‌محمدی، سرانجام روز گذشته برای نخستین‌بار علی اعظم در تمرین پرسپولیس حاضر شد تا در آستانه جدال دو تیم شهر خودرو و پرسپولیس، فیزیوتراپ عنابی‌پوشان راهی تهران شده و به کادرفنی پرسپولیس بپیوندد و به عنوان جایگزین میثم علیپور در جمع سرخ‌پوشان پایتخت به فعالیت خود ادامه دهد. موضوعی که چندان به مذاق هواداران شهر خودرو خوش نیامده و آن‌ها به مدیران باشگاه خود اعتراضات تندی را درباره این تصمیم غیرمنتظره بیان کرده‌اند. چرا که هنوز جانشین اعظم نیز در کادرفنی شهر خودرو مشخص نیست و این نیروی بومی و مشهدی کادرفنی عنابی‌پوشان از این پس قرار است تا در پرسپولیس به فعالیت خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها