کد خبر : 1721934 | 08 آذر 1399 ساعت 13:23 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

نادری و موسوی خوب کار کردند

ورمزیار: تیم بزرگ باید دو گلر بزرگ داشته باشد

پیشکسوت استقلال گفت: جای علی کریمی در ترکیب استقلال هنوز خالی است و امیدوارم بازیکنان دیگری جای او را پر کنند.

ورمزیار: تیم بزرگ باید دو گلر بزرگ داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال امروز مهمان برنامه صبح بخیر ایران از شبکه یک بود. او در ابتدا درباره حماسه 8 آذر 76 در ملبورن که به صعود ایران به جام جهانی 1998 ختم شد، خاطره ای بازگو کرد و گفت: آن زمان درصد شانس کمی را برای ما متصور می شدند، یادم است قبل از آن بازی، بازی های جام جهانی داخل سالن بود و به ما می گفتند آن بازی ها را ادامه بدهید و اگر لازم شد اینور بیایید.


وی ادامه داد: آن روز بچه ها یک کار بزرگی انجام دادند. در تهران همه خیلی خوشحال بودند و در خیابان با گل و شیرینی از ماشین ها استقبال می شد. در آن بازی همه بچه های ما مخصوصا آقایان دایی، کریم باقری، غزال تیزپای خودمان آقای خداداد که آن گل را به شکل استثنایی زد کار بزرگی کردند.


ورمزیار درباره وضعیت استقلال که از سه بازی 6 امتیاز کسب کرده، یادآور شد: اضافه شدن آقای فکری به جمع استقلال با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات یکی شد و هفته دوم این پنجره باز شد. فکری نمی دانست باید از بازیکنانی که به تازگی گرفته استفاده کند یا خیر. او مجبور بود بلاتکلیف جلو برود، در حالی که بازیکنانی همچون مرادمند، نادری، مظاهری و موسوی نیاز به هماهنگی داشتند.


وی افزود: کسب 6 امتیاز در سه بازی نتیجه بدی نیست. بازی اول که مقابل مس رفسنجان بود به برد ختم شد اما همیشه در بردها نیز ایراداتی وجود دارد که مخفی می شود. اما وقتی می بازید همه آنالیز می کنند و ایرادات را می گویند. امیدوارم ایراداتی که در بازی اول داشتیم نیز فراموش نشود. تیم در بازی با فولاد آن صلابت اولیه را نداشت اما بازی سوم کیفیت بهتری داشت.

1547995

 

ورمزیار در پاسخ به اینکه آیا می شود به این استقلال امیدوار بود، عنوان کرد: همیشه استقلال و پرسپولیس جزو تیم های اول تا سوم چهارم بوده اند و انتظار تماشاگران این است که در این چهار جایگاه بالاترین آن را به دست بیاورند. این تیم شروع خوبی داشت، برخی ایرادات و مشکلاتی دارد که با یک جابجایی در تیم می توان برطرفشان کرد.


وی افزود: محمد نادری را ما در پرسپولیس هم دیده بودیم و او خوب بازی میکرد، او رونده است و ارسال های زیادی از کنار دارد. در بازی با ماشین سازی دیدیم هم او و هم موسوی ارسال های خوبی داشتند. من فکر می کنم اگر یک پلی میکر خوب داشته باشیم، اتفاق خوبی می افتد. در بازی با فولاد هم ما بازیکنانی که روی زمین حمله را طراحی کنند نداشتیم و مجبور شدیم بازی بلند انجام بدهیم. در بازی با ماشین سازی هم دیاباته را هم نداشتیم تا توپ را پایین بیاورد. فرشید می تواند بازی سازی خوبی کند. در بازی با ماشین سازی هم حضور داریوش شجاعیان برای استقلال خوب بود و او می تواند تا حدودی این نقیصه را برطرف کند. رضا آذری هم که در آکادمی ما بود به تیم اضافه شده و حضور او نیز موثر است و چیزهایی در این بچه دیده ام که او می تواند جای پای بزرگان بگذارد. امیدوارم این بازیکنان در نقاط حساس استقلال بتوانند موفق باشند. جای علی کریمی هنوز خالی است و امیدوارم بازیکنان دیگری جای او را پر کنند.


ورمزیار درباره اینکه فکری می تواند دو دروازه بان خوب را مدیریت کند، توضیح داد: مدیریت نقطه عطف اینجاست. تیم های بزرگ قطعا باید دو دروازه بان داشته باشند، به هر حال امکان مصدومیت وجود دارد و انگیزه بازیکن برای ادامه بازی ها هم کم است چون رقیب ندارد. مدیریت این قضیه کار سختی است و امیدوارم محمود فکری که خودش در استقلال به عنوان کاپیتان توانسته بود مدیریت کند اینجا هم موفق باشد. امیدوارم این مدیریت چکشی نباشد و با رفاقت تلفیق شود. امیدوارم آبی ها در ادامه، سال خوبی داشته باشند.

دیدگاه‌ها