کد خبر : 1721941 | 08 آذر 1399 ساعت 13:43 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم داوری بدون VAR تصمیمش را عوض کرد

ابراهیم‌زاده: اتفاقات قبلی برای ذوب داشت تکرار می‌شد

بازیکن تیم ذوب آهن اعتقاد دارد نتایجی که در این 2 هفته برای ذوب آهن به دست آمده است، حق این تیم نبوده است.

ابراهیم‌زاده: اتفاقات قبلی برای ذوب داشت تکرار می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود ابراهیم زاده بازیکن تیم ذوب آهن می گوید با اینکه در فوتبال ایران VAR وجود ندارد اما داور مسابقه این تیم با پیکان، در تصمیمی شجاعانه، پنالتی که علیه اصفهانی ها گرفته بود را برگرداند.


ابراهیم زاده در مورد سومین تساوی ذوب آهن در سومین دیدار لیگ جدید گفت: بازی خوبی بود و ما برای برد آمده بودیم. باز هم سر یک اتفاق گل خوردیم. به قول فوتبالی ها باید چک اول را بخوریم تا بعدش به خودمان بیائیم. توانستیم گل را زود جبران کنیم. می توانستیم بازی را ببریم ولی این اتفاق نیفتاد.


وی ادامه داد: خیلی از نفرات تیممان را از دست دادیم. بازیکنان خوبی را جذب کرده ایم و نیاز به هماهنگی داریم. روز به روز بهتر می شویم و باید بیشتر تلاش کنیم تا زودتر به شرایط ایده آلی که مدنظرمان است برسیم و ذوب آهن را به جایگاه اصلیش برسانیم.

 

1547998


او درباره داوری های دیدار ذوب آهن و استفاده از VAR وطنی در بازی با پیکان نیز گفت: نتایج دو بازی گذشته حقمان نبود. بازی با فولاد ما برنده بازی بودیم. آن پنالتی که علیه ما گرفته شد، هم بیرون از محوطه بود و هم اینکه اصلا خطا نبود. در بازی با ماشین سازی دقیقه یک اخراجی دادیم.


وی ادامه داد: در این بازی نیز آن اتفاقات باز هم در حال رخ دادن بودند که خدا را شکر با اعتراض هایی که انجام دادیم، داور چهارم با داور وسط صحبت کردند و نمی دانم فیلم را از کجا دیدند و ایشان تصمیمشان را عوض کردند. از تیم داوری تشکر می کنیم چرا که می توانستند تصمیمشان را عوض نکنند چون در ایران VAR نداریم و از تیم داوری تشکر می کنیم.


ابراهیم زاده در مورد بازی هفته آینده در برابر صنعت نفت نیز گفت: صنعت نفت تیم خوبی است و در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته است. بیشتر نفرات این تیم جدا شده اند و بازیکنان خوب و جدیدی را نیز به خدمت گرفته اند. ما برای ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه به میدان می رویم و تلاش می کنیم تا بازی را ببریم.

دیدگاه‌ها