کد خبر : 1721942 | 08 آذر 1399 ساعت 14:01 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

برخلاف سایر تیم‌ها، جلوی پرسپولیس دفاعی نبودیم

نائیج پور: می‌توانستیم قهرمان لیگ را ببریم

مدافع تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که تیم آنها برابر پرسپولیس هجومی بازی کرده و آنها می توانستند این بازی را برنده شوند.

نائیج پور: می‌توانستیم قهرمان لیگ را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی در حالی در مسجدسلیمان مقابل تیم نفت با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند که سیامک نعمتی در این مسابقه یک ضربه پنالتی را از دست داد. اما بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد آنها می توانستند این بازی را برنده شوند.


مصطفی نائیج پور مدافع نوشهری تیم نفت مسجدسلیمان در مورد بازی با پرسپولیس گفت: یک بازی با کیفیت و با سرعت بالایی بود. هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که بتوانند استفاده کنند. ما هم در مقابل پرسپولیس یک تیم دست و پا بسته نبودیم. می توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم که در نهایت توانستیم یک تساوی در برابر قهرمان ایران بگیریم که هر چند اعتقاد دارم می توانستیم گلزنی کنیم و بازی را ببریم.


وی درباره عملکرد خوبش در برابر مهاجمین پرسپولیس نیز گفت: تک تک بچه ها در این بازی زحمت کشیدند و ما تمام تمرکزمان را بر روی این بازی گذاشته بودیم. خدا را شکر توانستیم بازی خوبی را انجام دهیم. با تمریناتی که در طول هفته داشتیم و آقای حسینی تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودند، توانستیم جلوی نقاط قوت پرسپولیس را بگیریم.


او درباره تساوی های نفت مسجدسلیمان در سه بازی نخست نیز گفت: بازی نخست ما با تراکتور در تبریز بود که بازی سنگینی بود و نتیجه خوبی گرفتیم. در بازی با سایپا نیز حقمان برد بود. آنها بدون هیچ موقعیتی گل زدند و بازی مساوی شد. بازی آخرمان نیز با پرسپولیس بود. با بچه ها همدل شدیم که از بازی با نساجی بردهایمان را شروع کنیم و به نیمه بالای جدول برسیم.
وی در مورد قرعه سخت نفت مسجدسلیمان در هفته های نخست گفت: بازی های نساجی را دیده ایم. آنها امسال تیم خوبی دارند. ان شالله بتوانیم از این هفته بردهایمان را شروع کنیم و به نیمه بالای جدول برسیم و امسال نتایج خوبی بگیریم.


نائیج پور در مورد مشکلات پیش فصل نفت مسجدسلیمان و اینکه گفته می شد این تیم یکی از گزینه های سقوط به دسته یک است، گفت: تیم ما بازی های خوبی انجام داده است. ما در بازی با پرسپولیس نیز موقعیت های خوبی داشتیم و در مقابل این تیم دفاع مطلق انجام ندادیم، کاری که تیم های دیگر انجام می دهند و به تک موقعیت ها دل می بندند. اما فکر می کنم ما 4 ، 5 موقعیت داشتیم و هجومی بازی کردیم.


مدافع نفتی ها در پایان گفت: ان شالله امسال از تیم نفت مسجدسلیمان زیاد بشنویم. خدا را شکر آقای حسینی تیم خوبی بسته اند. درست است که در ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم و تیم جمع نشده بود ولی به نظر من تیم ما روز به روز بهتر می شود و نتایج بهتری از این تیم خواهیم دید.

 

دیدگاه‌ها