کد خبر : 1721943 | 08 آذر 1399 ساعت 14:04 | 76K بازدید | 11 دیدگاه

مراسم آشتی کنان حسینی و مظاهری (عکس)

دو دروازه بان استقلال که گفته می شد روز گذشته با یکدیگر به درگیری لفظی پرداخته اند، با یکدیگر آشتی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز گذشته استقلالی ها بنا به دستور کادرفنی این تیم تعطیل شد ولی دروازه بانان این تیم برای انجام تمرینات تخصصی در زمین تمرین نفت تهرانسر حاضر شدند.


در حاشیه این تمرین، گویا میان حسینی و مظاهری بر سر نحوه شروع تمرینات یک درگیری لفظی شکل می گیرد که منجر به ترک تمرین توسط رشید شده و سنگربان جدید آبی پوشان برای جلوگیری از تشدید این درگیری، فورا محل تمرین را ترک می کند.


این خبر به سرعت در میان خبرگزاری ها منتشر شد که منجر به واکنش فکری سرمربی استقلال و مظاهری در فضای مجازی شد. آنها با انتشار یک پست و استوری، نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.


اما همانطور که انتظار می رفت، این دو دروازه بان پیش از شروع تمرین امروز با یکدیگر آشتی کردند تا اختلافات روز گذشته را کنار گذاشته و خود را برای دیدار با پیکان آماده کنند.


رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتشار عکسی از مظاهری و حسینی در کنار سعید عزیزیان مربی دروازه بانان این تیم، نشان داد که اکنون دیگر اثری از آن درگیری لفظی روز گذشته که هرگز از سوی دو طرف تکذیب نشد، دیده نمی شود و دو سنگربان با تجربه و آماده آبی پوشان، برای دیدار با پیکان تمرینات خود را از سر می گیرند.

 

1548000

دیدگاه‌ها