کد خبر : 1722036 | 08 آذر 1399 ساعت 21:55 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

هم تیمی سردار آزمون مصدوم شد

آرتم زیوبا هم تیمی سردار آزمون در تیم زنیت، در دیدار امشی مقابل آرسنال مصدوم شد.

هم تیمی سردار آزمون مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ روسیه، تیم آرسنال در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم زنیت سن پترزبورگ رفت که حاصل تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه، با تساوی بدون گل به پایان رسید.


زنیت با این تساوی 32 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به زسکا مسکو به صدر جدول رده بندی صعود کرد و باید منتظر نتیجه دیدار فردای زسکا در برابر روبین کازان باشد.


اما در این بازی، آرتم زیوبا مهاجم زنیت سن پترزبورگ دچار کشیدگی از ناحیه کشال ران شد و در دقیقه 90 از زمین بازی تعویض شد و جای خودش را به دنیل شامکین داد.


پیش از شروع این بازی، زنیت به دلیل تعداد پرشمار مصدومانش با کمبود بازیکن مواجه شده بود. مالکوم ستاره زنیت به همراه سباستین دریوسی از دیگر مصدومان زنیت هستند.


یاروسلاو راکیتسکی، دژان لوورن، ویاچسلاو کاراوایف و داگلاس سانتوس از مصدومان پرتعداد تیم زنیت هستند. حالا آرتم زیوبا نیز به صف مصدومان زنیت اضافه شده است.


البته سرگی سماک سرمربی زنیت سن پترزبورگ می تواند از دیدارهای بعدی تیمش، سردار آزمون را به طور کامل در اختیار داشته باشد و همین مسئله باعث شده است تا کمی از نگرانی های او بابت مصدومیت آرتم زیوبا کاسته شود.


سردار در دیدار امروز زنیت در برابر آرسنال از دقیقه 62 به میدان رفت تا پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی مصدومیت، آماده حضور در میادین باشد.

دیدگاه‌ها