کد خبر : 1722040 | 08 آذر 1399 ساعت 22:32 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

بنونتو ۱- ۱ یوونتوس؛ نمایش ناامیدکننده بدون رونالدو

یوونتوس در مسابقه ای که کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت، با تساوی 1-1 مقابل میزبان خود بنونتو متوقف شد.

بنونتو ۱- ۱ یوونتوس؛ نمایش ناامیدکننده بدون رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز از سری مسابقات هفته نهم سری آ و در غیاب فوق ستاره پرتغالی خود یعنی کریستیانو رونالدو مهمان بنونتو بود که در پایان این بازی با نتیجه 1-1 به اتمام رسید.

 

برخلاف تصور این تیم بنونتو بود که کار را بهتر آغاز کرد و چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه حریف قدرتمند خود انجام داد اما نتیجه ای برای این تیم حاصل نشد.

 

 

1548188

 

 

در ادامه بیانکونری توپ و میدان را در اختیار گرفت و نهایتاً در دقیقه 21 به گل اول دست یافت. پاس فوق العاده فدریکو کیه زا برای آلوارو موراتا با حرکت بهتر این مهاجم اسپانیایی همراه بود و این بازیکن به شکلی کاملاً حرفه‌ای توپ را به گوشه دروازه بنونتو فرستاد تا کار 1-0 شود.

 

 

1548190

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد، تیم میزبان با افزایش فشار روی دروازه یوونتوس موفق شد گل تساوی بخش را در وقت‌های تلف شده به ثمر برساند. بعد از یک کش و قوس ضربه والی گایتانو لتیزیا به گوشه دروازه یووه رفت تا دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

 

 

1548187

 

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و در دقیقه 52 یوونتوس می‌توانست بازهم توسط مهاجم اسپانیایی خود یعنی آلوارو موراتا به گل دست پیدا کند اما این بازیکن در دو مرحله نتوانست موفق عمل کند تا کار با همان نتیجه تساوی دنبال شود.

 

در ادامه اگرچه شاگردان آندره‌آ پیرلو توپ و میدان را در اختیار داشتند و روی حریف خود مسلط بودند اما نتوانستند موقعیت های جدی دروازه بنونتو ایجاد کنند و به همین خاطر نهایتا کار با همان نتیجه نیمه اول یعنی تساوی 1-1 به اتمام رسید تا یوونتوس بدون کریستیانو رونالدو دو امتیاز حساس را از دست داده باشد.

 

 

1548191

دیدگاه‌ها