کد خبر : 1722062 | 09 آذر 1399 ساعت 01:24 | 22.6K بازدید | 5 دیدگاه

رئال 1-2 آلاوس: این بار به کورتوا باختند

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل آلاوس با نتیجه 2-1 شکست خورد.

رئال 1-2 آلاوس: این بار به کورتوا باختند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین‌الدین زیدان که از دو دیدار قبلی شان در لالیگا تنها یک امتیاز کسب کرده بودند، در دیدار امشب هم مقابل آلاوس شکست خوردند. کهکشانی ها که در دیدارهای اخیر به راحتی به حریفان پنالتی می‌دهند، امشب هم در همان دقایق ابتدایی یک ضربه پنالتی به حریف هدیه کردند و در نیمه دوم هم اشتباه فاحش تیبو کورتوا، گل دوم میهمان را رقم زد. رئالی ها در دقایق پایانی توسط کاسمیرو به گل رسیدند اما این گل برای فرار از شکست کافی نبود.

آلاوس شروع بهتری داشت و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی یک ارسال به محوطه جریمه رئال بود که ضربه سر لاگوآردیا به دست ناچو برخورد کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. لوکاس پرز پشت ضربه قرار گرفت و با شوت محکم به سمت راست کورتوا، دروازه رئال را باز کرد.

 

1548254

 

بعد از این گل رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این آلاوس بود که در دقیقه 8 می توانست روی ضدحمله به گل دوم برسد ولی حضور به موقع لوکاس واسکز مانع از باز شدن دروازه رئال برای بار دوم شد.

حملات رئالی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 16، روی یک ضربه کرنر، ماریانو دیاز می توانست ارسال دیدنی تونی کروس را بال ضربه سری قدرتمندانه تبدیل به گل کند ولی واکنش به موقع پاچکو، دروازه آلاوس را نجات داد.

چهار دقیقه بعد نوبت ادن هازارد بود که در میانه زمین صاحب توپ شود و بعد از یک پیشروی خوب، با شوتی دیدنی دروازه آلاوس را هدف قرار دهد اما این بار هم پاچکو با حضور به موقع، دروازه تیمش را بسته نگه داشت. روی توپ برگشتی بار دیگر خود هازارد صاحب توپ شد ولی با تکل مدافع آلاوس سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه 24، روی یک ضدحمله خطرناک، پرز می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما کورتوا در موقعیت تک به تک عالی کار کرد و این فرصت را از مهاجم حریف گرفت. در دقیقه 28 هازارد که دچار مصدومیت شده بود از بازی بیرون رفت و جای خود را به رودریگو داد.

در دقایق پایانی نیمه اول این رئالی ها بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 1-0 آلاوس به پایان رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد اما در دقیقه 49، روی اشتباه کورتوا، آلاوس به گل دوم رسید. دروازه بان رئال که روی یک پاس رو به عقب صاحب توپ شده بود، تلاش کرد تا توپ را به کاسمیرو پاس بدهد اما خوسلو در بین راه ارتباط را قطع کرد و با یک ضربه دقیق، توپ را به قعر دروازه رئال فرستاد.

 

1548256

 

1548257

 

رئالی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 54، تونی کروس با یک شوت دیدنی می توانست اختلاف را کم کند اما پاچکو با یک شیرجه دیدنی دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

برتری رئال ادامه داشت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در مقابل این آلاوس بود که در دقیقه 64 می توانست به گل سوم برسد اما کورتوا این بار در مقابل ضربه پرز مقاومت کرد. خوسلو هم نتوانست از ضربه برگشتی استفاده کند.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم، حملات رئال شدت می گرفت و بعد از اینکه در دقیقه 83، لوژون با حضور به موقع، ضربه سر ماریانو دیاز را از روی خط دروازه آلاوس برگشت داد، سرانجام در فاصله چهار دقیقه به پایان بازی، این کاسمیرو بود که یکی از گل های خورده رئال را جبران کرد.

روی یک ضربه کرنر بود که توپ روی تیر دوم به وینیسیوس رسید. ضربه محکم او را پاچکو برگشت داد اما کاسمیرو توانست توپ برگشتی را به راحتی وارد دروازه کند.

چیزی نمانده بود که آلاوس در دقیقه 89 بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما این بار کورتوا مانع گلزنی لوپز شد. اما همان نتیجه 2-1 برای پیروزی آلاوس کافی بود و رئال در خانه نتیجه را واگذار کرد.

دیدگاه‌ها