کد خبر : 1722169 | 09 آذر 1399 ساعت 16:24 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

نه صعود و نه قهرمانی لوشامپیونا

هشدار نیمار به پی اس جی پس از تساوی تلخ

ستاره برزیلی پی اس جی هشدار داد که با ادامه این روند تیمش برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دچار مشکل خواهد شد.

هشدار نیمار به پی اس جی پس از تساوی تلخ

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژمن دیشب در یک بازی خانگی با تساوی 2-2 برابر بوردو متوقف شد تا خطر از دست دادن صدر جدول را حس کند. مارسی با دو بازی کمتر اگر بتواند در ادامه، شش امتیاز بگیرد،از پی اس جی جلو خواهد زد. لیل هم در صورت برتری در بازی عقب افتاده خود، با پی اس جی هم امتیاز می شود.

پاریسی ها امسال ریتم گذشته خود را در لوشامپیونا ندارند.

 

 

1546910

 

 

نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که عملکرد تیمش در بازی شب گذشت مقابل بوردو نشان داد که این تیم کار سختی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حتی فتح لوشامپیونا خواهد داشت.

پاریسی‌ها در مصاف با بوردو در حالی که تا دقیقه 60 از میهمان خود پیش بودند در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند و برای اولین بار در این فصل مساوی کردند و برای سومین بار امتیاز از دست دادند.

وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان حتی حساس‌تر است و نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها برای صعود به مرحله بعدی باید منچستریونایتد را در اولدترافورد شکست دهد.

 

نیمار به شبکه کانال پلاس فرانسه گفت:« اهمیت بازی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا برای همه ما محرز است. بازی‌مان مقابل منچستریونایتد سرنوشت‌ساز است. در بازی قبلی‌مان در لیگ قهرمانان (پیروزی 1-0 سه‌شنبه مقابل لایپزیش) عملکردمان خوب نبود، اما در نهایت توانستیم پیروز شویم.»

 

 

1545418

 

 

نیمار ادامه داد:« روز چهارشنبه باید بهترین بازی‌مان را ارائه کنیم. در آن بازی باید به یکسری جزئیات توجه خاصی داشته باشیم، کار تیمی‌مان بهتر باشد، سازمان‌ یافته‌تر کار کنیم، وگرنه وضع‌مان از چیزی که الان هست هم سخت‌تر خواهد شد. مقابل بوردو ما ترسو بودیم. ما توانستیم گل بزنیم، اما بعضی از بخش‌های کارمان ضعف داشت. باید روی آن بخش‌ها کار کنیم، چون در غیر اینصورت نه تنها در لیگ قهرمانان بلکه در لیگ فرانسه که معمولاً خیلی از بازی‌ها را می‌بریم هم به دردسر خواهیم افتاد.»

دیدگاه‌ها