کد خبر : 1722244 | 09 آذر 1399 ساعت 20:19 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

چرا انتقال اسطوره رئال مادرید به چلسی منتفی شد؟

روبرتو کارلوس، اسطوره فوتبال برزیلی از منتفی شدن انتقالش به چلسی در سال 2007 سخن گفت.

چرا انتقال اسطوره رئال مادرید به چلسی منتفی شد؟


به گزارش "ورزش سه"، روبرتو کارلوس یک دهه فوق العاده را در رئال مادرید سپری کرد و در این تیم فاتح عناوین زیادی شد. اما در سال 2007 ژوزه مورینیو در چلسی درخواست خرید این مدافع برزیلی را داد و همه چیز مهیای انتقال روبرتو کارلوس به لندن بود، اما در نهایت توافق حاصل نشد و او به فنرباغچه ترکیه پیوست.

 

1548526

 

روبرتو کارلوس گفت: "در آن مقطع من دو پیشنهاد داشتم که یکی از فنرباغچه و دیگری از چلسی بود. اما انتقال به لندن نهایی نشد و در نهایت من با فنرباغچه قرارداد امضا کردم. اما من واقعا به انتقال به چلسی نزدیک بودم و به معنای واقعی کلمه توافق حاصل شده بود. فقط لازم بود من به دفتر این باشگاه رفته و قرارداد جدیدم را با چلسی امضا کنم.

 

فقط یک هفته قبل از امضای قرارداد و توافق نهایی با فنرباغچه بود که من برای دیدار با رومن آبراموویچ و پیتر کنیون به پاریس رفته بودم. اما متاسفانه و درست قبل از نهایی شدن قرارداد همه چیز به درستی پیش نرفت و این نیز بخشی از اتفاقات زیادی است که در فوتبال رخ می دهد. اما در مورد همه موارد توافق حاصل شده بود و من 100 درصد مطمئن بودم که در لیگ برتر می توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و تصور می کردم فوتبال انگلیس با ویژگی های من منطبق باشد. همچنین وقتی در سال 1995 در برزیل بازی می کردم نیز آستون ویلا دنبال جذب من بود، اما آنها نتوانستند قیمت مورد نظر را پرداخت کنند و به جای این تیم به اینترمیلان رفتم."

دیدگاه‌ها