کد خبر : 1722247 | 09 آذر 1399 ساعت 21:02 | 114.4K بازدید | 3 دیدگاه

مسی بعد از شادی گل احساسی؛ تا ابد دیه گو (عکس)

لیونل مسی در صفحه اینستاگرام خود به شادی گل جالبش برای ادای احترام به دیه گو آرماندو مارادونا واکنش نشان داد.

مسی بعد از شادی گل احساسی؛ تا ابد دیه گو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که یک خبر شوکه کننده فوتبال و به طور کلی دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد؛ جایی که اعلام شد یکی از بهترین های تاریخ پر طرفدار ترین رشته ورزشی دنیا یعنی دیه گو آرماندو مارادونا به دلیل ایست قلبی در سن 60 سالگی درگذشته است.

 

درگذشت تلخ اسطوره فوتبال آرژانتین واکنش های بسیاری را در سرتاسر دنیا به همراه داشت و چهره های مختلف ابراز ناراحتی خود را نسبت به این موضوع نشان دادند که هم وطن مارادونا یعنی لیونل مسی نیز یکی از آنها بود. او با قرار دادن متنی در صفحات اجتماعی خود به این اتفاق تلخ واکنش نشان داده بود.

 

 

1548477

 

 

این اما پایان ادای احترام لیونل مسی به دیه گو مارادونا نبود و او امروز بعد از گلزنی در دیدار بارسلونا برابر اوساسونا خوشحالی بعد از گل جالبی از خود به نمایش گذاشت. او پیراهن خود را در حالی بیرون آورد که زیر آن لباس شماره 10 دیه گو مارادونا در باشگاه نیوولز اولد بویز را بر تن کرده بود تا یکبار دیگر ادای احترام خود را به این فوتبالیست بزرگ و فقید نشان داده باشد.

 

در همین ارتباط چند دقیقه بعد از پایان بازی بارسلونا و اوساسونا، فوق ستاره آرژانتینی بارسا تصویری از خوشحالی خود کنار عکس دیه گو آرماندو مارادونا را منتشر کرد و درباره آن نوشت: " تا ابد دیه گو"

 

 

1548534

دیدگاه‌ها