کد خبر : 1722332 | 10 آذر 1399 ساعت 11:54 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن مارادونا بر تن ناپولی؛ ای کاش دیگو می‌دید

ناپولی برای دیدار دیروز خود با رم با پیراهن ویژه‌ای به میدان رفت که مشابه پیراهنی که دیگو مارادونا در این تیم به تن می‌کرد بود.

پیراهن مارادونا بر تن ناپولی؛ ای کاش دیگو می‌دید

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در حالیکه چندین روز از مرگ اسطوره اش دیگو مارادونا می‌گذرد به شکل‌های مختلف در حال ادای احترام به این اسطوره بزرگ آرژانتینی است. در یکی از جالب‌ترین اقدامات ناپولی این تیم دیشب در حالی در سری آ به مصاف آ اس رم رفت که نه با یکی از سه پیراهن رسمی خود بلکه با پیراهن ویژه‌ای وارد میدان شد که یادآور پیراهنی بود که دیگو مارادونا در زمان حضور در ناپولی به تن می‌کرد.

 

1548696

 

مارادونا در دوران هفت ساله حضورش در ناپولی این تیم را به موفقیتهایی بی سابقه رساند. دیگو در شهر ناپل مثل یک قدیس ستایش می شود. ناپولی اعلام کرد از یک سال پیش چنین برنامه ای داشته که در ادای احترام به دیگو با پیراهن قدیمی خود متعلق به روزهای درخشش مارادونا به میدان برود و حالا بعد از درگذشت ناگهانی اسطوره فرصت را برای اجرای این برنامه مناسب دیده است.

 

1548697

 

ناپولی در بیانیه‌ای که در وبسایت باشگاه منتشر شده نوشت: " ما یک سال پیش در همکاری با کمپانی کپا که پیراهن ناپولی را تولید می‌کند به این فکر افتادیم که یک پیراهن ویژه طراحی کنیم تا یادآور نام مارادونا باشد. اسطوره آرژانتینی محبوب که با مردم ناپل پیوندی ناگسستنی دارد. امید ما این بود که دیگو می توانست این برنامه را ببیند و حتی این پیراهن را بپوشد و در این شادی با ما شریک باشد. در نهایت تصمیم گرفته شد که این برنامه در هفته نهم سری آ و در بازی ناپولی و آ اس رم عملی شود".

 

1548698

 

 

 

دیدگاه‌ها