کد خبر : 1722334 | 10 آذر 1399 ساعت 12:08 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق حاشیه‌ای جالب در بازی آرسنال وولوز

آداما ترائوره یک خانه آجری است!

مدافع آرسنال در بازی دیشب تیمش در برابر ولورهمپتون، وینگر حریف را به خانه آجری تشبیه کرد که این توصیف خنده دار در رسانه های انگلیسی بازتاب زیادی داشت.

آداما ترائوره یک خانه آجری است!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای ولورهمپتون بود که در نهایت توپچی ها این دیدار خانگی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کردند تا به وضعیت اسف بار خود در لیگ برتر ادامه دهند و در رتبه چهاردهم قرار بگیرند.


در این بازی و در دقیقه 85 در حالیکه شاگردان آرتتا به دنبال به ثمر رساندن گل تساوی بودند، آداما ترائوره وینگر معروف ولوز صاحب توپ شد که این بازیکن در جدال با راب هولدینگ مدافع آرسنال نقش بر زمین شد که صحبت های مدافع آرسنال در این لحظه، خنده دار بود.


راب هولدینگ که در بین دو نیمه جایگزین داوید لوئیز مسلما بهترین لحظه بازی را رقم زد. با عدم حضور هواداران در استادیوم ها، کسانی که در خانه تماشا می کنند به وضوح می توانستند طوفان هولدینگ علیه مایکل اولیور داور مسابقه را بشنوند.

 

1548709


پس از اینکه اولیور خطای هولدینگ بر روی ترائوره را اعلام کرد، بازیکن آرسنال با عصبانیت توپ را به زمین کوبید و فریاد زد: ترائوره مثل یک خانه آجری است، مگر می شود اینقدر راحت فرو بریزد؟


توصیف جالب و عجیب هولدینگ از ترائوره به دلیل عضله های پرقدرت و هیکل درشت این بازیکن اسپانیایی است. در واقع  خانه آجری توصیفی است که هولدینگ به دلیل همین فیزیک قدرتمند ترائوره برای او به کار برد و او معتقد بود که مهاجم ولورهمپتون در این صحنه شبیه سازی کرده و او به دلیل هیکل درشتش و تنومندی که دارد، نمی توانسته در آن صحنه با برخورد کوچکی که داشت، به زمین بیفتد.


به هر حال توصیف خنده دار آداما ترائوره به خانه آجری توسط میکروفن های موجود در استادیوم امارات ضبط شدند و این صحبت های راب هولدینگ در رسانه های بریتانیا بازتاب زیادی داشت هر چند این بازیکن به دلیل کوبیدن توپ به زمین، توسط مایکل اولیور یک کارت زرد دریافت کرد.

 

1548711


آداما ترائوره به دلیل فیزیک خاص و هیکل جالبی که دارد، مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. او در این سالها رقابت با رقیبان قدرتمندی در رشته های دو سرعت، راگبی و کشتی با قهرمانان سنگین وزن جهان را تجربه کرده است و هیکل او طی چند سال گذشته متحول شده است.


او که محصول آکادمی بارسلوناست چند وقت پیش در گفتگو با MARCA گفته بود: من هر روز با مربی بدنسازی خود تمرین می کنم. مردم از من می پرسند که آیا من وزنه می زنم یا در شبکه های اجتماعی از من می پرسند که آیا چیزی مصرف می کنم یا کاری که انجام می دهم؟ 


او ادامه داد: اما در واقع من هیچ کدام از آن کارها را انجام نمی دهم. این فقط پیشگیری های غذایی و کار بدنی است. من برای عضله سازی کار نمی کنم زیرا خیلی سریع عضله می گیرم. من حتی یک وزنه هم بلند نکرده ام. می دانم مردم باور نمی کنند، اما این حقیقت دارد.

 

1548710

 

1548708

 

1548707

دیدگاه‌ها