کد خبر : 1722340 | 10 آذر 1399 ساعت 12:45 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

دعوا و بی‌انضباطی؛ موریانه‌ای که آرسنال را می‌جود

درگیری بازیکنان در جریان تمرین و در زمان گرم کردن تیم و کارت قرمزهای متعدد نشان می‌دهد آرسنال این روزها با مشکل انضباطی مواجه است.

دعوا و بی‌انضباطی؛ موریانه‌ای که آرسنال را می‌جود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این روزها شرایط خوبی ندارد و میکل آرتتا سرمربی این تیم هم اذعان کرده که از شرایط تیمش راضی نیست و می‌داند که توپچی‌ها نیاز به پیشرفت و بهتر شدن دارند. اما علاوه بر کسب نتایج ضعیف به نظر می‌رسد یکی از مشکلات اصلی آرسنال در هفته‌های اخیر مشکلات انضباطی است.

 

1548722

 

کارت قرمزی که نیکلاس په‌په ستاره گران‌قیمت آرسنال در بازی مقابل لیدز دریافت کرد و بسیار جنجالی شد از جمله مواردی بود که مشکلات انضباطی آرسنال را برای ناظرین نمایان کرد. په‌په درحالیکه هیچ نیازی به درگیری نبود با سر به صورت بازیکن حریف ضربه زد تا اخراج شود و تیمش را از امکان کسب سه امتیاز محروم کند.

 

1548721

 

توپچی‌ها از زمان روی کار آمدن میکل آرتتا سرمربی جدیدشان تا کنون پنج کارت قرمز گرفته اند. آرسنالی‌ها از دسامبر سال گذشته تا این لحظه 64 کارت زرد هم دریافت کرده اند که این بیشترین آمار دریافت کارت زرد و قرمز آرسنال در لیگ برتر بوده است.

 

1548723

 

از این گذشته درگیری‌های بازیکنان در پشت صحنه از دیگر مواردی است که نشان از وضعیت بغرنج تیم آرتتا می‌دهد. در جدیدترین مورد که فاش شد دنی سبایوس در تمرینات این تیم به شدت با داوید لوئیز درگیر شد. او که ابتدا شایعات را رد کرده بود سرانجام پذیرفت که این درگیری اتفاق افتاده اما مدعی شد که رابطه او و داوید لوئیز حالا ترمیم شده است.

 

پیش از آن در زمان گرم کردن آرسنال پیش از بازی مقابل فولام هم درگیری هایی بین دنی سبایوس با انکتیا و داوید لوئیز اتفاق افتاد که باعث شد هواداران از فقدان هماهنگی و رفاقت بین بازیکنان خود گله داشته باشند.

 

1548720

 

 

 

 

دیدگاه‌ها