کد خبر : 1722345 | 10 آذر 1399 ساعت 13:00 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین مارچلو بیلسا از اسپانیا می‌آید؟

روزنامه سان مدعی است باشگاه لیدز در صورتیکه نتواند مارچلو بیلسا را به ماندگار شدن در لیدز ترغیب کند خولن لوپتگی سرمربی موفق سویا را به عنوان جانشین او در نظر گرفته است.

جانشین مارچلو بیلسا از اسپانیا می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه سان چاپ انگلیس مدعی شد باشگاه لیدزیونایتد خولن لوپتگی سرمربی موفق سویا را به عنوان هدف آینده خود برای سرمربی گری این تیم انتخاب کرده است. لیدز تصمیم گرفته که اگر مارچلو بیلسا تصمیم به ترک باشگاه بگیرد به جای او خولن لوپتگی را به خدمت بگیرد. گفته می‌شود آندره‌آ رادریزانی مالک لیدز علاقه زیادی به لوپتگی دارد.

 

1548734

 

مارچلو بیلسا سرمربی مشهور آرژانتینی بعد از آنکه توانست لیدز را امسال به لیگ برتر برساند در یورکشایر به چهره ای افسانه ای تبدیل شده است. به همین دلیل است که نام او در کنار یورگن کلوپ، هانسی فلیک، زیدان و لوپتگی به عنوان نامزدهای دریافت جایزه The Best فیفا به عنوان بهترین مربی سال قرار گرفته است.

 

1548735

 

با اینکه لیدز مصمم است تا هر زمان که بتواند بیلسا را حفظ کند اما به گزارش سان، آندره‌آ رادریزانی مالک باشگاه برنامه‌های احتیاطی هم تهیه کرده که بر اساس آنها اگر حفظ بیلسا در لیدز ناممکن شود این باشگاه هدف اولش را خولن لوپتگی سرمربی فعلی سویا تعریف خواهد کرد.

 

1548736

آندره‌آ رادریزانی مالک باشگاه لیدزیونایتد که علاقه زیادی به خولن لوپتگی دارد

 

 

دیدگاه‌ها