کد خبر : 1722349 | 10 آذر 1399 ساعت 13:40 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

چرا سردار آزمون به ناپولی نرفت؟

رسانه روسی ساکر نیوز در خبری مدعی شده است که سردار آزمون در آستانه حضور در ناپولی بوده ولی این اتفاق رخ نداده است.

چرا سردار آزمون به ناپولی نرفت؟

 

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون بازیکن ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه که توانست پس از مدت ها مصدومیت، برای تیمش در برابر آرسنال به میدان برود، اکنون در رسانه های روسیه در مورد اینکه نزدیک بود او به ایتالیا منتقل شود، صحبت می شود.


سردار آزمون طی سالهای اخیر درخشش خوبی در لیگ برتر روسیه داشت و همواره تیم های زیادی خواهان به خدمت گیری این بازیکن بودند ولی هرگز این اتفاق رخ نداد.
این بازیکن از لیگ برتر انگلیس گرفته تا سری آ ایتالیا تیم های زیادی را خواهان خود می دید ولی هر بار بنا به دلایلی این انتقال شکل نمی گرفت.
از لیورپول، لاتزیو و ناپولی به عنوان مهمترین تیم هایی یاد می شد که خواهان به خدمت گیری ستاره ایرانی زنیت هستند ولی او در لیگ برتر روسیه ماند.


اما اکنون یک مدیربرنامه ایتالیایی در گفتگو با سایت ساکر نیوز روسیه افشا کرده است که ناپولی به شدت خواهان به خدمت گیری سردار آزمون بود ولی این انتقال به دلایلی رخ نداد.
مارکو ترابوچی ایجنت ایتالیایی به این سایت روسی گفته است: ناپولی واقعاً به آزمون علاقه مند بود. آنها قصد داشتند او را به خدمت بگیرند. اما مشکل، مثل همیشه نداشتن تابعیت اتحادیه اروپا بود. به همین دلیل انتقال سردار به سری آ منتفی شد.


این ایجنت فوتبال افزود: الکساندر کوکورین (مهاجم تیم اسپارتاک مسکو) هم یک زمان مدنظر تیم ناپولی بود اما این بازیکن هم مشکلات پاسپورت داشت و این انتقال شکل نگرفت. در نهایت ناپولی به جای آزمون، ویکتور اوسیمن را از لیل فرانسه به خدمت گرفت.


ناپولی باشگاه سابق دیگو مارادونا بود که اکنون و در پی درگذشت این اسطوره فوتبال جهان، اخبار گوناگونی پیرامون این باشگاه عنوان می شود که علاقه این باشگاه به سردار آزمون نیز یکی از آن خبرها بود.

دیدگاه‌ها