کد خبر : 1722354 | 10 آذر 1399 ساعت 13:49 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

میعاد و بوسه سه امتیازی به اولین برد ملوان (عکس)

ملوان موفق شد اولین برد فصل خود را در دربی گیلان به دست بیاورد تا برای آینده با امیدواری بیشتری کار را دنبال کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست دور از انتظار در هفته اول مقابل قشقایی شیراز که به گواه کادرفنی ملوان برخلاف جریان بازی شکل گرفت، انزلی‌چی‌ها با انگیزه زیادی در دومین بازی فصل حاضر شدند. استادیوم سردار جنگل گیلان در روزهایی که داماش و سپیدرود راهی لیگ دسته دوم و ناکجا شده‌اند، اینبار میزبان دربی گیلان در قالب بازی دو تیم ملوان و چوکای تالش بود.

 

شاگردان مازیار زارع طبق پیش بینی بازی را خوب شروع کرده و توانستند به خوبی بر جریان بازی علیرغم بارندگی شدید و شرایط نامناسب زمین کنترل داشته باشند و خیلی زود هم مزد این برتری خود را دریافت کردند. در این میان بازیکن رشتی ملوان نقش اول این بازی را داشت. میعاد یزدانی که بعد از اتفاقات و تصمیمات جالب توجهی که طی فصول اخیر با حضور در استقلال و بعد از آن روند تغییرات تیم با حضور در سپیدرود، بادران و داماش دنبال کرده، اینبار در انتقالی شاید نه جنجالی مانند سالیان قبل، راهی انزلی شده در ترکیب تیم مازیار زارع به دنبال بازگشتی بزرگ به لیگ برتر باشد.

 

یزدانی که با جنب و جوش فوق العاده‌اش بارها خط دفاعی چوکای تالش را آزار داده بود، در نهایت توانست زهر خود را بریزد و گل تیمش را به ثمر رساند. مهاجم قابل اعتنای ملوان مسلما در ادامه قادر خواهد بود با تداوم این روند نقش پررنگی در صعود ملوان به لیگ برتر داشته باشد و باید دید در مسیر گلزنی موفق خواهد بود یا خیر.

 

1548769

 

1548770

دیدگاه‌ها