کد خبر : 1722357 | 10 آذر 1399 ساعت 14:05 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

محسن بنگر و سودای بازگشت روی نیمکت

مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس بعد از پایان دوره فوتبالی در شرایطی به مربیگری رو آورد که شرایط مناسبی را تا پایان فصل در پارس جنوبی دنبال نکرد.

محسن بنگر و سودای بازگشت روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر که کارنامه پرباری در دوره بازیگری دارد، فصل گذشته و بعد از پایان دوره بازیگری رو به مربیگری آورد و کار خود را در پارس جنوبی و در کادرفنی هومن افاضلی دنبال کرد. مدافع سابق پرسپولیس که توانسته بود با پشت سر گذاشتن چند دوره مربیگری، اشتیاق خود را به این چالش جدید نشان دهد، البته با بدشانسی بزرگی در پارس جنوبی مواجه شد و نتوانست کارش را تا انتها دنبال کند.

 

بنگر که اشتیاق خود به کار مربیگری را در پارس جنوبی با کارهای اختصاصی با مدافعان این تیم و بالا بردن توان فنی آنها به خوبی به اجرا گذاشته بود و در آن مقطع این تیم توانسته بود با تمامی مشکلاتی که داشت در این بخش به عملکرد مثبتی دست پیدا کند، در ادامه با توجه به جدایی هومن افاضلی و حضور این مربی در ماشین سازی، به پایان راه با این تیم رسید.

 

مدافع سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل با چند پیشنهاد برای همکاری با مربیان لیگ برتری و دسته اولی مواجه شده بود، اکنون برنامه جدیدی در ذهن دارد. او به دنبال فرصتی است تا در کلاس‌های بعدی دریافت مدرک مربیگری در سطح حرفه‌ای شرکت کرده و در ادامه نیز با قبول پیشنهاد سرمربیگری در تیم‌های رده پایین‌تر و آکادمیک کار خود را دنبال کند. باید دید محسن بنگر قادر خواهد بود در مسیری که انتخاب کرده یک مربی صاحبنام و موفق ظاهر شود یا خیر.

دیدگاه‌ها