کد خبر : 1722358 | 10 آذر 1399 ساعت 14:09 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی چگونه روی نیمکت شهرخودرو می‌نشیند

هفته چهارم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر امروز آغاز می شود که در مهمترین دیدار هفته، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پذیرای شهرخودرو خواهد بود.

رحمتی چگونه روی نیمکت شهرخودرو می‌نشیند

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی به دلیل اخراج در دیدار گذشته تیمش در مقابل صنعت نفت آبادان نمی تواند تیمش را در بازی با پرسپولیس همراهی کند که در سایت فدراسیون فوتبال پست عجیبی برای او درج شده است.


رحمتی که پس از جدایی سهراب بختیاری زاده از شهرخودرو، هدایت این تیم را به عهده گرفت، هنوز به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی نکرده ولی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، هدایت نماینده مشهد را برعهده دارد.


اما سایت فدراسیون فوتبال ایران در معرفی محرومان هفته چهارم لیگ برتر، در مقابل نام مهدی رحمتی کلمه مدیر یا همان سرپرست را درج کرده تا مشخص شود سرمربی مشهدی ها با این پست بر روی نیمکت تیمش قرار می گیرد.


رحمتی که به تازگی و به یکباره به جرگه مربیان پیوسته است، هنوز مدرک مربیگری A آسیا را کسب نکرده است و به همین دلیل است که او فعلا نمی تواند به عنوان سرمربی بر روی نیمکت تیمش بنشیند.
 

 

1548775

 

پرسپولیس و شهرخودرو امروز و از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند تا برگزار کننده اولین دیدار هفته چهارم لیگ برتر باشند.

دیدگاه‌ها