کد خبر : 1722361 | 10 آذر 1399 ساعت 14:13 | 3.2K بازدید | 1 دیدگاه

مهاجری و مسیر سختی که خوب شروع شده؛

تداوم و حفظ انگیزه؛ دو عامل کلیدی برای مس

مس در اولین نمایشی که پیش چشم همشهریان و هوادارانش انجام داد سه امتیاز با ارزش را برابر شاهین به دست آورد، تا از همین دو هفته ابتدایی نشان دهد یکی از مدعیان صعود است.

تداوم و حفظ انگیزه؛ دو عامل کلیدی برای مس

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس کرمان در شرایطی خیلی زود با محمدرضا مهاجری کار خود را برای بازگشت به لیگ برتر آغاز کرد، که طی ماه‌های اخیر انتقادات زیادی در برخی محافل فوتبالی نسبت به تصمیمات مدیریتی و فنی این تیم وجود داشته است؛ با این حال کسب 4 امتیاز از دو بازی نارنجی پوشان کرمانی را در شرایط خوبی قرار داده است و آنها رتبه سوم را پس از دو تیم 6 امتیازی پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان در اختیار دارند.


در بازی با شاهین آنچه هواداران مس را امیدوار به روزهای پیش رو می کند بازی با برنامه این تیم آن هم در هفته های ابتدایی بوده است. مس در این بازی نشان داد، باتوجه به پیش فصل منظمی که پشت سر گذاشته، چه در حملات و چه در کارهای دفاعی به خوبی برنامه های خود را در پیش فصل تمرین کرده و حالا در زمین مسابقه با بدن هایی آماده و نفرات با کیفیتی که به خدمت گرفته، در حال پیاده کردن برنامه های تاکتیکی رضا مهاجری است.

 

1548787

 


البته که این حرکت مس باید پیوسته و مداوم باشد؛ یعنی همان کاری که از تمرینات پیش فصل خود آغاز کرده و حالا با شروع مسابقات باید هفته به هفته پیش برود تا مانند سال گذشته که فاصله ای تا لیگ برتر نداشت، در این فصل موفق به شکستن طلسم بازگشت به لیگ برتر شود.

 

1548786

 


تلاش برای شکستن طلسم صعود از چند سالی می‌شود در ذهن قاطبه مردم کرمان و هواداران واقعی این تیم شکل گرفته و سال قبل تا ثانیه‌های پایانی لیگ با مجتبی حسینی امیدوار به رقم خوردن این مهم بودند. آن ها بر اساس همین تجربیات می دانند که علیرغم تمام مشکلاتی که ممکن است در طول فصل بر سر راه تیم پیش بیاید، باید سرمربی و بازیکنانشان فرصت و اعتماد داشته باشند و از تیم حمایت کنند.
البته که شاگردان محمدرضا مهاجری هنوز در ابتدای راه هستند، باید برای ادامه این روند در بازی هفته آینده نیز نتیجه خوبی کسب کنند.

 

1548785

دیدگاه‌ها