کد خبر : 1722395 | 10 آذر 1399 ساعت 16:06 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

شیخ دیاباته در حال بازسازی تاریخ

شیخ دیاباته بازیکن مالیایی استقلال همانند فصل گذشته که در سه هفته اول لیگ به میدان رفت و مصدوم شد ،دوباره بعد از هفته سوم و این بار در تمرینات تیم مصدوم شد.

شیخ دیاباته در حال بازسازی تاریخ

به  گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته فوروارد استقلال که آقای گل رقابت های لیگ برتر در فصل گذشته است و بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه استقلال را به نام خودش ثبت کرده است. روز گذشته در تمرینات این تیم مصدوم شد تا بر اساس اعلام کادر پزشکی باشگاه به دلیل آسیب دیدگی چهار هفته آتی رقابت های لیگ برتر را از دست بدهد . حالا شیخ و کادر فنی استقلال به همراه هواداران این تیم امیدوار هستند تا او با رفع آسیب دیدگی خودش را آماده نبرد بزرگ داربی پایتخت برابر پرسپولیس در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر  کند تا خاطرات فصل گذشته را دوباره در ذهن هواداران این تیم بازسازی کند.

 

با این شرایط آقای گل فصل گذشته رقابت های لیگ برتر در 7هفته ابتدایی این رقابت ها گلی به ثمر نرسانده است اتفاقی که همانند شرایط او در فصل گذشته است و او بعد از مصدوم شدن در هفته سوم رقابت ها برابر نفت مسجد سلیمان پنج هفته بعدی رقابت ها را ازدست داد تا استارت آقای گلی خود را از هفته نهم رقابت ها در تبریز با هت تریک برابر تراکتور  بزند و ضمن رونمایی خود در فوتبال ایران  در پایان رقابت ها  آقای گل لیگ برتر در فصل نوزدهم شود.

 

آبی ها که برخلاف پرسپولیس تا کنون در داربی های پایتخت گلزن خارجی نداشتند و شیخ را در دو بازی فصل گذشته لیگ برتر برابر پرسپولیس در ترکیب استقلال نمی دیدند باید امیدوار باشند تا شیخ با سپری کردن مصدومیت آماده نبرد برابر سرخپوشان شود.نبردی که می تواند برای شیخ دیاباته همانند فصل گذشته آغاز سریال گلزنی های پی درپی در لیگ برتر شود.

 

دیدگاه‌ها