کد خبر : 1722405 | 10 آذر 1399 ساعت 16:37 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت شادی به اردوی نساجی در پهنه کلا (عکس)

تیم نساجی که به بهانه بازی با نفت مسجد سیلمان و هم چنین پرسپولیس اردوی یک هفته ای را در هتل سالار دره ساری برپا کرده امروز آخرین جلسه تمرین خود را پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان در زمین چمن روستای پهنه کلا برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شکست برابر سایپا در هفته سوم بازی ها روی گل محسن مسلمان برای نساجی ها اتفاق تلخی بود به خصوص که در جریان بازی ارایه گر فوتبال خوبی بودند و موقعیت های مناسبی را هم برای گلزنی به دست آوردند و از همه مهمتر به دلیل شکست در برابر سایپا در دور رفت و برگشت فصل گذشته به دنبال جبران باخت ها بودند اما در نهایت این تیم سایپا بود که برنده از میدان خارج شد. یک لحظه غفلت تیم مازنی کافی بود تا محسن مسلمان بازیکن تعویضی سایپا روی ارسال از جناح راست خودی دروازه نیما میرزازاد را باز کند.

 

اما به نظر می رسد نساجی به خوبی ریکاوری روحی و روانی شده است. در آخرین جلسه تمرین این تیم پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان چهره های خندان شاگردان وحید فاضلی نشان می دهد آنها شکست در برابر سایپا را فراموش کرده اند و حالا مهیای بازی با نفت مسجد سلیمان می شوند. تیم سختکوشی که با متوقف کردن تیم هایی چون تراکتور و پرسپولیس نشان داده براحتی تسلیم نخواهد شد. نکته جالب اینکه نفت مسجد سلیمان فصل گذشته با هدایت مهدی تارتار نساجی را در استادیوم شهید وطنی متوقف کرد و این بدین معنی است که تیم وحید فاضلی برای شکست نفت مسجد سلیمان در بازی فردا کار سختی پیش رو دارد.

 

نساجی یکی از معدود تیم هایی است که بیشتر بازیکنان اصلی اش را از دست داده و از سویی با توجه به بودجه محدود خیلی از بازیکنان ناشناخته را به ترکیب اضافه کرده است؛ با این حال وحید فاضلی سرمربی نساجی می گوید به تیمش اعتقاد دارد و او و شاگردانش با تئوری نیروی انسانی علیه پول پیش می روند و نه با پاها بلکه با جان خود بازی می کنند و استراتژی اشان در بازی های پیش رو ارایه بازی های خوب در برابر حریفان است. نساجی با 4 امتیاز هم اکنون تیم هفتم جدول بشمار می رود.

 

1548828

 

1548829

 

1548830

دیدگاه‌ها