کد خبر : 1722502 | 10 آذر 1399 ساعت 21:26 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل بزرگ ستاره های یوونتوس با پیرلو

شرایط در یوونتوس چندان مساعد نیست و بازیکنان این تیم دچار سردرگمی شده اند.

مشکل بزرگ ستاره های یوونتوس با پیرلو

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بازیکنان یوونتوس در فصل جدید گیج شده اند، زیرا آندره پیرلو در مورد مسائل تاکتیکی با آنها هیچ صحبتی نمی کند و این همان اتفاقی است که در روزهای حضور مانئوریتسیو ساری روی نیمکت بیانکونری نیز رخ داده بود. یوونتوس در حال حاضر در کنار ناپولی با شش امتیاز اختلاف با میلان صدرنشین، در رده چهارم جدول سری A قرار دارد.

 

1548208

 

طبق ادعای کوریره دلاسرا، بازیکنان یوونتوس می گویند پیرلو در مورد مسائل تاکتیکی با آنها بحث نمی کند و ایگور تودور، دستیار او وظیفه این کار را بر عهده دارد. همچنین روبرتو بارونیو در طول برگزاری مسابقات دستورات تاکتیکی را صادر می کند و در واقع سرمربی یوونتوس در این بخش مهم عملا هیچ کاره است. بازیکنانی مانند پائولو دیبالا و دژان کولوسفسکی هنوز به طور کامل درک نکرده اند که مربی در سطح تاکتیکی از آنها چه می خواهد و این در مورد برخی از هافبک ها خصوصا در فاز دفاعی نیز صدق می کند.

 

در آخرین دیدار آندره پیرلو تصمیم گرفت به کریستیانو رونالدو در برابر بنونتو استراحت دهد، اما مشکلات بانوی پیر هنگام حضور رونالدو در میدان نیز مشهود است. یوونتوس در این فصل در چهار بازی بدون رونالدو تنها یک برد داشته و به نظر می رسد پیرلو هنوز قادر به تبیین ساختار مورد نظر خود در رختکن این تیم نبوده است. البته این سرمربی جوان تازه چند ماه است هدایت یوونتوس را بر عهده گرفته و برای قضاوت در مورد عملکرد او به زمان بیشتری نیاز داریم.

دیدگاه‌ها