کد خبر : 1722506 | 10 آذر 1399 ساعت 21:20 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لیورپول و حمایت از اعتراضات یورگن کلوپ

اندی رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول از اعتراضات یورگن کلوپ برای اجرای قانون پنج تعویض در لیگ برتر انگلیس حمایت کرد.

ستاره لیورپول و حمایت از اعتراضات یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، فصل 21-2020 به خاطر دیر آغاز شدن ناشی از شیوع ویروس کرونا به شکل متراکمی برگزار می شود. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول یکی از افرادی است که نسبت به این موضوع اعتراض دارد و معتقد است که لیگ برتر انگلیس باید حداقل در این دوره دشوار و مانند سایر لیگ‌ها اجازه پنج تعویض در هر مسابقه را صادر می‌کرد؛ موضوعی که سرمربی آلمانی بارها به آن اذعان کرده است اما به نظر می‌رسد که نتیجه ای نخواهد داشت.

 

در همین ارتباط اندی رابرتسون مدافع اسکاتلندی لیورپول نیز به حمایت از اعتراضات سرمربی خود پرداخته و در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس گفت: " برنامه مسابقات بسیار شلوغ است و ما مجبور شدیم به خاطر ویروس کرونا زمان و برخی چیزهای دیگر را جبران کنیم.

 

 

1548963

 

 

برنامه همیشه پر سر و صدا خواهد بود و هیچ تغییری در آن ایجاد نمی شود و ما این را می دانستیم زیرا باید در مسابقات مختلف به میدان برویم. سرمربی ما احتمالاً بیشترین اعتراض را نسبت به این موضوع داشته است. من می دانم که شاید برخی مدیران بتوانند کمک‌هایی ازجمله اجازه انجام پنج تعویض در هر مسابقه لیگ برتر را داشته باشند."

 

رابرتسون در ادامه گفت: " من می‌دانم که در کشورم اسکاتلند اجازه انجام پنج تعویض در هر مسابقه داده می‌شود و صحبت کردن با بازیکنان حاضر در این لیگ به من نشان می‌دهد که این موضوع تفاوت های زیادی را ایجاد می کند زیرا برنامه مسابقات بسیار فشرده است. من معتقدم که باید به بازیکنان کمک شود. من از درصد دقیق مصدومیت ها اطلاع ندارم اما فکر می‌کنم که در این فصل آسیب دیدگی ها افزایش یافته است. به نظر می‌رسد هر مسابقه ای که شما از تلویزیون تماشا می کنید، برخی بازیکنان مصدوم را نیز در آن می بینید.

 

 

1548965

 

 

من فکر می‌کنم که لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ دنیا به حساب می آید و شما می خواهید بهترین بازیکنان را در اینجا داشته باشید. می‌خواهید تیم ها در بهترین حالت خود باشند و رقابت خوبی ایجاد شود. شاید تا به حال چنین چیزی را مشاهده نکرده ایم چرا که بازیکنان با مصدومیت های زیادی روبرو شده اند."

دیدگاه‌ها