کد خبر : 1722771 | 11 آذر 1399 ساعت 22:54 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکست اسنوکرباز ایران در رقابت‌های اسنوکر انگلیس

حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس از نفر چهارم رنکینگ زنده دنیا شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

شکست اسنوکرباز ایران در رقابت‌های اسنوکر انگلیس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله سوم و یک شانزدهم پایانی رقابت های اسنوکر قهرمانی انگلیس برگزار شد و در مهمترین دیدار حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران به  مصاف مارک سلبی حریف قدرتمند انگلیسی رفت. حسین وفایی بانتیجه شش بر دو از نفر چهارم رنکینگ زنده دنیا شکست خورد و از گردونه رقابتها کنار رفت.  این شکست درحالی رقم خورد که ملی پوش اسنوکر ایران در رده ۳۷ رنکینگ زنده بهترین اسنوکر بازان دنیا قرار دارد. 

 

سهیل واحدی دیگر ملی پوش ایران در اولین دور از این رقابت‌ها از لیو هاوتیان چینی با نتیجه شش بر چهار شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

 

با این نتایج پرونده این مسابقات برای نمایندگان ایران بسته شد.

 

چهل و چهارمین مرحله از مسابقات قهرمانی اسنوکر انگلستان از ۲۳ نوامبر (۳آذر) آغاز شده و تا ۶ دسامبر (۱۶ آذر) در مارشال آره‌نا در میلتون کینز پیگیری خواهد شد. مسابقات قهرمانی انگلستان برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۷ برگزار شده و دومین تورنمنت بزرگ رتبه‌بندی، بعد از مسابقات جهانی به شمار می‌آید. این رقابت‌های مهم هر روز به صورت زنده از شبکه‌های انگلستان و یورو اسپورت پخش می‌شود.

 

این  مسابقات به دلیل شیوع کرونا پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاچیان برگزار خواهد شد.  قهرمان این رقابت‌ها ۲۰۰ هزار پوند به خانه می‌برد. هم‌چنین نفرات دوم و سوم این رقابت‌ها به ترتیب ۸۰ و ۴۰ هزار پوند برنده خواهند شد.

دیدگاه‌ها