کد خبر : 1722775 | 11 آذر 1399 ساعت 23:10 | 7.7K بازدید | 3 دیدگاه

این مساوی به تیم ما شخصیت می‌دهد؛

پاشایی: شانس برد مقابل استقلال را داشتیم

مربی تیم پیکان معتقد است موقعیت‌های خطرناک‌تری نسبت به استقلال داشتند و می‌توانستند برنده بازی باشند.

پاشایی: شانس برد مقابل استقلال را داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین پاشایی درباره تساوی پیکان مقابل استقلال اظهار کرد: با توجه به داشته‌هایمان خیلی خوب کار کردیم و تمام راه‌های نفوذ استقلال را بسته بودیم. فرصت کافی برای هماهنگی تیم ما وجود نداشته ولی با این وجود امروز نتیجه خوبی گرفتیم.

 

او ادامه داد: در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و حتی با سه امتیاز زمین را ترک کنیم، اما با توجه به شرایط بازی و داشته‌های دو تیم نتیجه مساوی برای ما قابل قبول است؛ ضمن اینکه موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از استقلال بود.

 

مربی تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: استقلال برای قهرمانی بسته شده و به قول مدیرعامل باشگاه ما، قیمت یک بازیکن خارجی آنها به اندازه بودجه کل تیم ما است. البته ما برای برد به زمین رفتیم، اما مساوی هم نتیجه بدی برای پیکان نیست.

 

پاشایی با بیان اینکه در حال انجام بازی‌های دشوار پیکان هستیم، ابراز کرد: مقابل شهرخودرو که بازی کردیم، یک تیم آسیایی بود، با ذوب‌آهن و صنعت نفت بیرون از خانه دیدار داشتیم و از استقلال هم یک امتیاز گرفتیم. نتایج ما تا الان تقریبا قابل قبول بوده، اما بخاطر اینکه دیر به تیم اضافه شدیم، باید در تمام بازی‌ها امتیاز بگیریم تا هماهنگی لازم رد تیم را بالا ببریم و از نظر بدنی به شرایط مطلوبی برسیم.

 

او با اشاره به اهمیت تساوی مقابل استقلال گفت: گرفتن یک امتیاز در این مسابقات ارزشمند است و ۱۰۰ درصد در ادامه راه می‌تواند به ما کمک کند. امتیاز گرفتن برابر استقلال و پرسپولیس به بازیکنان، تیم و کادر فنی شخصیت می‌دهد. امیدوار هستیم سال خوبی برای پیکان پیش رو باشد و امسال اتفاقاتی که در سال‌های قبل برای این تیم می‌افتاد و در روزهای آخر ماندند، شاهد نباشیم.

 

مربی پیکان درباره دیدار هفته آینده این تیم مقابل گل‌گهر ابراز کرد: بازی بعدی ما مقابل صدرنشین لیگ است. گل‌گهر نشان داده تیم خوب، قابل احترام و با شخصیتی است. از نظر مدیریت، کادر فنی و بازیکن آنها در سطح خوبی قرار دارند ولی امیدوار هستیم در این مسابقه نمایش خوبی ارائه دهیم و به نتیجه دلخواه خود برسیم.

دیدگاه‌ها