کد خبر : 1722780 | 11 آذر 1399 ساعت 23:37 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی: می خواهیم مدعی قهرمانی را شکست دهیم

خولن لوپتگی، سرمربی سویا معتقد است که چلسی بهترین خط حمله را در میان تیم‌های انگلیسی در اختیار دارد.

لوپتگی: می خواهیم مدعی قهرمانی را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از 10 بازی در رتبه سوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد؛ این در حالی است که دو تیم لیورپول و تاتنهام با دو امتیاز بالاتر از آبی‌های لندن قرار گرفته‌اند. از طرفی آنها در کنار لیورپول با 22 گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارند.

 

 

1545603

 

 

از طرف دیگر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد خوبی داشته و با کسب 10 امتیاز صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کرده است؛ با این حال آنها فردا شب در مسابقه ای که برای صدرنشینی بسیار مهم خواهد بود به مصاف دیگر تیم 10 امتیازی گروه یعنی سویا خواهند رفت.

 

خولن لوپتگی، سرمربی سویا پیش از بازی فردا شب این تیم مقابل چلسی از خط حمله آبی‌های لندن تمجید کرده است. او درباره بازی فردا گفت: " این یک چالش بزرگ و مهیج در برابر تیمی است که می تواند لیگ قهرمانان را فتح کند. آنها در حال حاضر بهترین تیم هجومی انگلیس هستند و بازیکنان بزرگی دارند.

 

بازی در برابر آنها یک هیجان واقعی است و به ما انگیزه می دهد تا بهترین بازی را انجام دهیم.  من انتظار دارم یک بازی بسیار پیچیده باشد.  چلسی تیمی است که استعدادهای فردی و جمعی زیادی دارد.  این امر ما را به تلاش مضاعف و انجام یک بازی عالی سوق خواهد داد.

 

 

1549330

 

 

ما از به چالش کشیدن صدرنشینی بسیار هیجان زده هستیم. ما هیجان زده هستیم و می خواهیم بر تیمی که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا طراحی شده است غلبه کنیم."

 

دیدگاه‌ها