کد خبر : 1722782 | 11 آذر 1399 ساعت 23:45 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: پیروزی در اولدترافورد غیرممکن نیست

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن معتقد است که تیمش می تواند با ارائه یک نمایش خوب مقابل منچستر یونایتد به پیروزی دست پیدا کند.

توخل: پیروزی در اولدترافورد غیرممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که فصل گذشته به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بودند، در فصل جدید این بازی ها شروع ناامید کننده ای داشتند و حالا در فاصله دو مسابقه مانده به پایان دور گروهی، صعود تیم فرانسوی به مرحله بعدی چمپیونزلیگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

حذف احتمالی پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا برای توماس توخل فاجعه‌بار خواهد بود اما سرمربی آلمانی بدون توجه به این صحبت‌ها می‌خواهد برای بازی بزرگ فردا شب مقابل منچستریونایتد آماده شود. او در این باره گفت: " ما در مقابل لایپزیش نیز همین احساس را داشتیم و پیروزی در آن بازی برای مان حیاتی بود. البته این می‌تواند به نتیجه بازی لایپزیش برابر استانبول باشاک شهیر نیز بستگی داشته باشد.

 

 

1540848

 

 

آمدن به اولدترافورد برای پیروزی یک چالش بزرگ محسوب می‌شود اما غیر ممکن نیست. ما خود را از نظر تاکتیکی و روحی برای یک مبارزه بزرگ آماده خواهیم کرد. برای عبور از این مانع به همبستگی نیاز داریم."

 

عملکرد فوق العاده ادینسون کاوانی مقابل ساوتهمپتون: " او در نیمه دوم مقابل ساوتهمپتون سرنوشت ساز ظاهر شد. او تمام کیفیت، قلب و عزم خود را نشان داد. جای تعجب نیست. ما او را به خوبی می شناسیم. اگر فردا در زمین باشد باید راه حل هایی برای او پیدا کنیم."

 

انتقادات نسبت به عدم گلزنی کیلیان امباپه: " من در مورد آمار عدم گلزنی او چیزهایی شنیدم و متعجب شدم. نمی‌توانم در این باره توضیح دادم چرا که در سطح بازی همه چیز لازم برای گلزنی را داشته است. او از تجربه و کیفیت بالایی برخوردار است و بازیکن تعیین کننده ای به حساب می آید."

 

 

1549333

دیدگاه‌ها