کد خبر : 1722785 | 11 آذر 1399 ساعت 23:51 | 56.1K بازدید | 1 دیدگاه

خوشبینم و انرژی کافی دارم

زیدان: من استعفا نمی کنم

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی با شاختار صراحتا گفت که قصد استعفا ندارد.

زیدان: من استعفا نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری که نمایشی بسیار ضعیف به خصوص در نیمه دوم داشت، با دو گل به شاختار باخت و کار صعودش به دور بعد لیگ قهرمانان پیچیده شد. حالا همه چیز به نتیجه بازی امشب اینتر و گلادباخ و سپس بازی های هفته پایانی بستگی خواهد داشت.

به طور قطع عدم صعود رئال به دور پایانی، اتمام دوره دوم حضور زین الدین زیدان در این تیم خواهد بود.

 

 

1548258

 

 

زیدان در نشست خبری این بازی و در پاسخ به سوالی در مورد استعفای احتمالی گفت:« خیر؛ استعفا نمی کنم. ما ادامه خواهیم داد. نیمه اول خوب بودیم و اگر گل اول را می زدیم، خیلی چیزها عوض می شد. گل حریف ضربه سختی به پیکر تیم زد؛ چرا که بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. دو سه موقعیت خوب هم داشتیم که از دست رفتند. یکی هم به تیر زدیم. امشب توپ نمی خواست وارد دروازه شود و همه چیز دشوار شد.»

 

بدترین مقطع حضور در رئال:« روند بدی را طی می کنیم و از حیث کسب نتیجه روی دور خوبی نیستیم ولی باید ادامه داد. امشب به خوبی خودمان را مهیا کرده بودیم ولی توپ قصد ورود نداشت. در خودم نیروی کافی برای ادامه مسیر را می بینم و همه توانم را می گذارم. معتقدم شایسته برد بودیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم. باید سرمان را بالا بگیریم و این روند بد را عوض کنیم.»

 

 

1549337

 

 

روی دور شکست:« مشکل ما فقط یک چیز نیست بلکه چند عامل دست به دست هم داده اند تا اینطور نتیجه بگیریم. مشکل از سبک بازی نیست چون موقعیت خلق می کنیم و در تمام کنندگی است که ضعف داریم. امشب کافی بود گل اول را می زدیم.»

 

دشوار شدن صعود:« من خوشبینم. درست است در شرایط خوبی نیستیم ولی به موقع شخصیت و غرورمان را نشان می دهیم. شکست امشب ضربه بد و غیرمنصفانه ای بود. برای صعود تا آخرین نفس می جنگیم و در این اطمینان دارم.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها