کد خبر : 1722812 | 12 آذر 1399 ساعت 02:07 | 71.6K بازدید | 6 دیدگاه

VAR به داد اینتر و رئال مادرید رسید! (عکس)

اینتر در دیدار برابر مونشن گلادباخ گل سوم و تساوی را دریافت کرد ولی کمک داور ویدیویی به کمک تیم کونته آمد.


به گزارش "ورزش سه"، اینتر در دیداری سخت و دشوار در بروسیا پارک موفق شد از سد میزبان خود مونشن گلادباخ عبور کند تا امیدهای تیم کونته برای صعود از این گروه همچنان زنده بماند.


در این مسابقه و در دقیقه 83 در حالیکه اینتر با نتیجه 3 بر 2 از حریف پیش بود، گلادباخی ها صاحب یک موقعیت شدند که ضربه زیبای آلاسان پلیا مهاجم فرانسوی گلادباخی ها به گوشه دروازه هندانوویچ رفت تا حساب کار 3-3 مساوی شود.

 

1549412


اما کمک داور ویدیویی پس از بازبینی صحنه، داور وسط را به کنار زمین فراخواند و دنی ماکیلی داور هلندی این بازی، این گل را مردود اعلام کرد تا امیدهای آنتونیو کونته برای بقا در لیگ قهرمانان زنده شود.


پس از بازبینی صحنه مشخص شد که در زمان شوت آلاسانا پلیا، دیگر مهاجم این تیم یعنی بریل امبولو در شرایط آفساید قرار داشت و مانع از دید سمیر هندانوویچ سنگربان اینتر شده بود و به همین دلیل دنی ماکیلی این صحنه را آفساید تشخیص داد تا هت تریک رویایی آلاسانا پلیا کامل نشود.


صحنه ای که تصمیم به اعلام آفساید آن تا حدودی شک برانگیز بود و شاید اگر داور این مسابقه آن را صحیح تشخیص می داد، مورد انتقاد قرار نمی گرفت ولی دنی ماکیلی با اعلام آفساید گل سوم گلادباخ، لطف بزرگی در حق اینتر و کونته کرد

 

1549411


در نهایت اینتر این بازی را با نتیجه 3 بر 2 برنده شد تا وضعیت این گروه پیچیده تر از قبل شود. در هفته پایانی این رقابت ها، اینتر در جوزپه مه آتزا به مصاف شاختکار دونتسک می رود و رئال مادرید نیز در زمین خود پذیرای گلادباخ خواهد بود.


در صورت پیروزی اینتر در بازی آخر خود، باز هم صعود این تیم به دور بعدی قطعی نمی شود و در آن صورت شاگردان زیدان تنها با کسب یک تساوی نیز راهی مرحله بعد می شوند. چرا که در آن صورت اینتر و رئال هر دو 8 امتیازی می شوند و آنگاه شاگردان زیدان به دلیل برتری مطلق در بازی رو در رو در برابر اینتر، به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد می شوند. تنها در صورتی که هر دو تیم اینتر و رئال در دیدارهای پایانی خود برنده شوند، می توانند راهی مرحله بعدی شوند.

 

1549413

دیدگاه‌ها