کد خبر : 1722815 | 12 آذر 1399 ساعت 02:38 | 47K بازدید | 1 دیدگاه

همه آنفیلد در آغوش رییس کلوپ (عکس)

یورگن کلوپ پس از پیروزی ارزشمند تیمش در برابر آژاکس، از شاگردانش تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای آنفیلد در دیداری سخت و حساس، با لشکری از بازیکن مصدوم و غایب، از سد آژاکس گذشتند. لیست بلند بالای مصدومان لیورپول که سوژه بسیاری از رسانه ها شده است، باعث شد تا یورگن کلوپ برای دیدار با آژاکس، با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره اش به مصاف این تیم برود.


در این بازی، لیورپول با تک گل کورتیس جونز ۱۹ ساله توانست به چهارمین پیروزی خود دست یابد و به عنوان تیم نخست گروه D راهی مرحله بعد شود. کلوپ که به دلیل غیبت بازیکنان مصدوم زیاد تیمش، زیر فشار زیادی قرار دارد، پس از پایان بازی به سمت شاگردانش رفت و از عملکرد خوب آنها تشکر کرد. او تک به تک شاگردانش را به آغوش کشید و بابت بازی خوب لیورپولی ها در برابر تیم قدرتمند آژاکس، از آنها قدردانی ویژه ای به عمل آورد.


صفحه رسمی باشگاه لیورپول در توییتر نیز با انتشار این عکس ها و عبارت «رئیس»، از کلوپ بخاطر کسب نتایج خوب با وجود غایب های زیاد، تشکر کرد. لیورپول بازیکنان زیادی را از جمله فن دایک، آرنولد، آلیسون بکر، شقیری، تیاگو، کیتا، گومز، میلنر و چمبرلین به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و با این وجود، آنها نتایج خوبی را در انگلیس و اروپا کسب کرده اند. لیورپول که با وجود تعداد زیاد غایب هایش، هم امتیاز با تاتنهام در رده دوم جدول قرار دارد، ۴ روز دیگر در لیگ جزیره به مصاف ولورهمپتون می رود.

 

1549416

 

1549417

 

1549418

 

1549419

دیدگاه‌ها