کد خبر : 1722850 | 12 آذر 1399 ساعت 11:05 | 31.2K بازدید | 3 دیدگاه

حمله ناکام به تایسون؛ مایک آهنین قسر در رفت

بر اساس اخبار اخیراً منتشر شده مایک تایسون بعد از مبارزه‌اش با ری جونز با حمله یکی از هواداران مواجه شده است.

حمله ناکام به تایسون؛ مایک آهنین قسر در رفت

به گزارش "ورزش سه"، مایک تایسون اسطوره دنیای بوکس اخیراً بعد از سالها دوری به رینگ بازگشت و یک مبارزه نمایشی با ری جونز جونیور انجام داد. اما بر اساس اخبار اخیراً منتشر شده مشخص شد که تایسون در پایان این مبارزه از سوی یک هوادار مورد حمله قرار گرفته است.

 

1549475

 

بر اساس گزارش TMZ در پایان مبارزه تایسون و جونز در شهر لس‌آنجلس یک هوادار دست به خشونت زده و به سمت مایک آهنین حمله کرده است. تایسون در پایان مبارزه زمانی که در حال مجموعه استپلز سنتر، محل برگزاری مبارزه، بود با گروهی از هواداران مواجه شد که خواهان گرفتن امضا از او بودند.

 

در این میان یکی از هواداران که مشخصاً به دنبال جنجال‌آفرینی بود به تایسون نزدیک شده و از او می پرسد چرا در همان مکان با او مبارزه نمی‌کند. تایسون 54ساله این سوال را شوخی تلقی کرده و پاسخی طنز می‌دهد اما این گزارش می‌گوید هوادار مورد اشاره به تایسون حمله کرده و به او ضربه می‌زند.

 

این گزارش در ادامه می‌گوید در حالی که تایسون و دیگران شوکه شده بودند این هوادار دستش را به سمت کمر خود می‌برد و گویا قصد کشیدن اسلحه داشته است. محافظان تایسون در این لحظه وارد عمل شده و مانع از بروز اتفاقات بدتر می شوند.

 

1549474

 

یکی از اعضای تیم محافظ تایسون به پلیس گفته که آن مرد را به خاطر می آورد و او ظاهراً در گذشته هم به تایسون نزدیک شده بوده و به بهانه درخواست امضا به دنبال ایجاد تنش بوده است.

 

این گزارش می‌گوید ماجرا به پلیس اطلاع داده می‌شود ولی با حضور نیروهای پلیس از آن مرد اثری دیده نمی‌شود.

دیدگاه‌ها