کد خبر : 1722854 | 12 آذر 1399 ساعت 11:20 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

انتقاد سیمئونه از اتلتیکو: گل نزنید مجازات می‌شوید

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل بایرن از ناکامی اتلتیکو در استفاده از فرصت‌هایش انتقاد کرده و بازیکنانش را به فرصت‌سوزی متهم کرد.

انتقاد سیمئونه از اتلتیکو: گل نزنید مجازات می‌شوید

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید که دیشب در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه خود میزبان بایرن مونیخ بود با این تیم به تساوی 1-1 رسید تا صعودش به مرحله حذفی رقابتها به هفته پایانی کشیده شود.

 

1549484

 

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در پایان بازی از عملکرد تیمش انتقاد کرده و گفت علت عدم موفقیت اتلتیکو این بوده که بازیکنانش نتوانستند فرصتهای خود را به گل تبدیل کنند و در نهایت مجازات شدند.

 

اتلتیکو در حالی در واندا متروپولیتانو به مصاف بایرن رفت که می دانست یک پیروزی می تواند جایگاه دومی در گروه A را تثبیت کند. ژائو فلیکس در اوایل بازی اتلتیکو را پیش انداخت ولی بازیکنان اتلتیکو در ادامه از 12 شوت خود نتوانستند استفاده کنند تا با گلی که در اواخر بازی از توماس مولر دریافت کردند به یک تساوی رضایت بدهند.

 

سیمئونه در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " ما در حمله قدرت لازم را نداشتیم ولی توانستیم موقعیت گلزنی خلق کنیم. حالا در آخرین بازی یک جدال سخت مقابل سالزبورگ خواهیم داشت. وقتی شما فقط یک گل از حریف جلو هستید هر لحظه ممکن است برتری را از دست بدهید. ولی بایرن پیش از ضربه پنالتی‌اش هیچ فرصتی برای گلزنی نداشت".

 

1549485

 

سرمربی اتلتیکو در ادامه گفت: " انتقاد از بازیکنان خط حمله ما البته منصفانه نیست چرا که لوئیس را به دلیل کرونا در اختیار نداریم و دیگو هم در حال گذراندن دوران ریکاوری است و مدت دیگری دور از میادین خواهد بود. ما شرایط خوبی داریم ولی باید روی استفاده از ضربات آخر بیشتر کار کنیم. از این به بعد در تمرینات روی این مساله کار خواهیم کرد".

 

 

 

دیدگاه‌ها