کد خبر : 1722855 | 12 آذر 1399 ساعت 11:23 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر اتفاقات بزرگی را رقم می زند

زنده‌روح: از حقیقی به‌خاطر سیوهایش متشکرم

مدافع باتجربه گل گهر می گوید که تیم آنها از ابتدا قصد داشته است اتفاقات بزرگی را در فوتبال ایران رقم بزند.

زنده‌روح: از حقیقی به‌خاطر سیوهایش متشکرم

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی در ادامه روند خوب خودش، توانست در تبریز از سد ماشین سازی عبور کند تا همچنان صدر جدول رده بندی لیگ برتر را در اختیار داشته باشد.


احمد زنده روح مدافع سیرجانی ها که تک گل این بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در مورد دیدار با ماشین سازی گفت: بازی سختی بود. در طول هفته می دانستیم با تیمی بازی داریم که از لحاظ دفاعی، یک شکل منسجم و فشرده ای دارد. جلوی این تیم ها  موقعیت به دست آوردن سخت است ولی خدا را شکر توانستیم در این بازی سخت و درگیرانه با یک گل برنده بشیم و صدرنشین بمانیم.


او درباره گلی که در برابر تیم سابقش به ثمر رساند، گفت: من خاطرات خوبی در دو سال و نیمی که در تبریز بودم، داشتم. در ماشین سازی اتفاقات خوبی برای من رخ داد. اکنون در خدمت گل گهر هستم و خدا را شکر پیروز شدیم و من سهمی در این برد داشتم.

 

1549141


زنده روح درمورد اینکه علیرضا حقیقی بهترین بازیکن دیدار گل گهر و ماشین سازی انتخاب شده است نیز گفت: آنها برنامه خاص خودشان را داشتند. می دانستند تیم ما هجومی بازی می کند و بر روی ضدحملات برنامه داشتند تا ما را غافلگیر کنند. چند فرصت بخاطر اشتباهات فردی ما و خوش شانسی آنها، نصیب ماشین سازی شد. ولی ما یک گلر باتجربه داریم که توانست با سیوهای خوبش به تیم ما کمک کند و از او تشکر می کنیم که توانست شرایط ما را جوری نگه دارد که پیروز شویم.


مدافع گل گهر درباره صدرنشینی تیمش در لیگ برتر نیز پاسخ داد: ما از روز اولی که شروع کردیم تصمیم داشتیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. ما تمریناتمان را زود شروع کردیم که این کار نیز هدف گذاری خاص خودش را داشت. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و کار خاصی رخ نداده است. امیدوارم به آن هدفی که مدنظرمان است، برسیم.


او در مورد دیدار هفته بعد گل گهر در مقابل پیکان نیز گفت: فکر می کنم بازی با پیکان یک بازی سخت دیگر است. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و می دانیم این بازی نیز یک دیدار سخت و فشرده است. امیدوارم بتوانیم در زمین و شهر خودمان یک بازی خوبی ارائه دهیم و پیروز شویم تا همچنان صدرنشین بمانیم.

دیدگاه‌ها