کد خبر : 1722857 | 12 آذر 1399 ساعت 11:47 | 10.4K بازدید | 9 دیدگاه

ناصحی: اگر سرلک اخراج می شد، شرایط فرق می کرد

بازیکن تیم شهرخودرو معتقد است با توجه به تغییرات زیادی که در این تیم به عمل آمده، باید به این تیم زمان داد تا به شرایط آرمانی برسد.

ناصحی: اگر سرلک اخراج می شد، شرایط فرق می کرد

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو در هفته چهارم لیگ برتر در شرایطی که تا دقایق پایانی به دنبال گل تساوی بود، به یکباره 2 بار دروازه اش باز شد و با سه گل مغلوب پرسپولیس شد. اما رضا ناصحی مربی این تیم مشهدی معتقد است که حق شهرخودرو این نتیجه نبوده است.


ناصحی در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم. نیمه اول بازی بدی انجام ندادیم. چیزی که کادرفنی از ما خواسته بود را انجام دادیم. آقای کرمانشاهی یکی از بهترین داورهای کشور و از دوستان خوب خود بنده است ولی فکر می کنم در آن صحنه تمرکز نداشت. در حالی که بازی بدون گل بود، باید بازیکن پرسپولیس را اخراج می کرد. 


وی در ادامه گفت: اگر سرلک اخراج می شد، روند بازی خیلی به نفع ما پیش می رفت. حالا این اتفاق رخ نداد و ما روی اشتباه خودمان گل اول را دریافت کردیم. در نیمه دوم می توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. نیمه دوم خوبی نداشتیم و بچه های ما تمرکز لازم را نداشتند و گل های بعدی را دریافت کردیم. ان شالله بتوانیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و در بازی های بعد جبران کنیم.

 

1386806


او در مورد شروع خوب شهرخودرو در لیگ بیستم و سپس کسب نتایج نه چندان خوب در 3 هفته گذشته نیز گفت: هواداران خوب مشهدی درک و فهم دارند و میدانند تیمی که تغییرات زیادی داشته و میانگین سنی آن 24 سال است، قطعا به زمان بیشتری نیاز دارد تا به آن تیم ایده آلی که مدنظر کادرفنی است، برسیم. همه ارکان باشگاه تلاش می کنند تا بتوانیم طرفدارانمان را خوشحال کنیم.


ناصحی در مورد دیدار با ذوب آهن در هفته بعد نیز گفت: تیم قابل احترامی است و سالها در لیگ نتایج خوبی گرفته است. در این مدتی که تا بازی زمان داریم، تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم با برد از اصفهان برگردیم.


او در مورد غیبت رحمتی در بازی با پرسپولیس توضیح داد: آقای رحمتی در بازی قبل به دلیل محرومیت در کنار تیم نبودند. ان شالله در بازی بعدی نیز در کنار زمین خواهند بود. اگر ایشان در بازی با پرسپولیس بر روی نیمکت بودند، شاید می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. 


ناصحی در پایان یکبار دیگر ضمن دعوت از طرفداران شهرخودرو به حمایت از این تیم و صبوری در مورد نتایج تیمشان، گفت: هواداران مشهدی باید بدانند که این تیم جوان شده و تغییرات زیاد داشته است و به زمان نیاز دارد تا به تیم مدنظرمان برسیم.

دیدگاه‌ها