کد خبر : 1722868 | 12 آذر 1399 ساعت 12:29 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

پسر شوماخر بزرگ؛ از سال آینده در فرمول یک

فرانکفورتر آلگماینه گزارش داد میک شوماخر پسر میشائیل شوماخر اسطوره اتوموبیلرانی از سال آینده در رقابتهای فرمول یک شرکت خواهد کرد.

پسر شوماخر بزرگ؛ از سال آینده در فرمول یک

به گزارش "ورزش سه"، چیزی نزدیک به سی سال بعد از اولین حضور میشائیل شوماخر بزرگ در رقابتهای فرمول یک، پسر او میک از سال آینده در این رقابتها شرکت خواهد کرد تا یاد پدرش را زنده نگه دارد.

 

1549509

 

تیم اتوموبیلرانی هاس ریسینگ در بحرین اعلام کرد میک شوماخر 21ساله از فصل آینده راننده قراردادی این تیم خواهد بود و در فرمول یک شرکت خواهد کرد. گونتر اشتاینر، رئیس تیم هاس ریسینگ در این باره گفت: " من اعتقاد راسخ دارم که عملکرد میک شوماخر او را برای پیوستن به فرمول یک شایسته کرده است. ما به عنوان تیم این فرصت را داشتیم که یک راننده جدید به خدمت بگیریم. من بی صبرانه منتظرم تا شاهد کمک میک شوماخر به تیم‌مان چه در پیستها و چه در بیرون از پیستها باشم".

 

میک شوماخر بعد از اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: " اینکه از سال آینده قرار است در فرمول یک شرکت کنم برایم آنقدر خوشحال کننده است که زبانم بند آمده است. می‌خواهم از تیم فرمول یک هاس، اسکودریا فراری و آکادمی رانندگان فراری تشکر کنم که به من اعتماد کردند. همینطور می‌خواهم تشکر و عشق خودم به پدر و مادرم را اینجا یک بار دیگر اعلام کنم که هر چه دارم از آنها است. من همیشه باور داشتم که به رویایم برای رانندگی در فرمول یک خواهم رسید. مثل همیشه با تمام وجود سعی خواهم کرد و بی صبرانه منتظر شروع این سفر با هاس هستم".

 

1549510

واکنش میک شوماخر به خبر حضور در فرمول یک از سال آینده میلادی

 

پدر میک‌، میشائیل شوماخر که در دسامبر 2013 در یک سانحه در پیست اسکی به شدت آسیب دید و مدتها است خانه نشین شده است اولین بار در تابستان 1991 و در سن 22سالگی رانندگی در فرمول یک را تجربه کرد و در گراندپری بلژیک پشت فرمان نشست.

 

 

دیدگاه‌ها