کد خبر : 1723010 | 12 آذر 1399 ساعت 22:42 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر برای جذب ستاره چلسی رقیب پیدا کرد

به نظر می‌رسد یوونتوس نیز به جمع مشتریان اولیویه ژیرو اضافه شده است.

اینتر برای جذب ستاره چلسی رقیب پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو از زمان پیوستن به چلسی در ژانویه 2018، بازی برای این تیم موفق به ثبت 29 گل شده است. این بازیکن 34 ساله همچنین به آبی ها کمک کرده است تا جام حذفی و لیگ اروپا را از آن خود کنند.

 

مهاجم فرانسوی فصل گذشته و بعد از نیمکت نشینی های پیاپی زیر نظر فرانک لمپارد تا آستانه جدایی از جمع آبی‌های لندن در ژانویه پیش رفت و حتی در مقطعی گفته شد که تمام توافقات لازم برای انتقال او به اینتر صورت گرفته اما نهایتاً ژیرو در استمفوردبریج ماندگار شد.

 

 

1500519

 

 

مهاجم فرانسوی در فصل جدید نیز نتوانسته بازی های زیادی در ترکیب چلسی انجام دهد و خریدهای جدید این تیم نیز بر دشواری های کار او افزوده است؛ موضوعی که باعث شده جدایی این بازیکن در ژانویه 2021 قطعی به نظر برسد. در این بین گفته می‌شود که اینتر هنوز هم یکی از جدی ترین مشتریان ژیرو محسوب می‌شود اما حالا کالچیو مرکاتو مدعی شده که یک تیم مطرح ایتالیایی دیگر یعنی یوونتوس نیز خواهان جذب این بازیکن شده است.

 

بنا بر گزارشی که کالچیو مرکاتو منتشر کرده، بیانکونری به دنبال این است که مهاجم فرانسوی را به خط حمله خود اضافه کند؛ انتقالی که در صورت رخ دادن می تواند باعث شود که حضور او در کنار آلوارو موراتا و کریستیانو رونالدو خط حمله فوق‌العاده یوونتوس را تشکیل دهند.

دیدگاه‌ها