کد خبر : 1723112 | 13 آذر 1399 ساعت 16:12 | 268.4K بازدید | 15 دیدگاه

النصر دست بردار نیست؛

پاسخ باشگاه پرسپولیس به استعلام دادگاه CAS

باشگاه پرسپولیس از ارسال نامه دادگاه عالی ورزش در خصوص شکایت باشگاه النصر عربستان خبر داد.

پاسخ باشگاه پرسپولیس به استعلام دادگاه CAS

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای تازه به شایعاتی که از صبح امروز در فضای خبری حوزه این باشگاه منتشر شده‌اند، واکنش نشان داد. خبر این بود که باشگاه النصر عربستان توانسته شکایت خود در دادگاه عالی ورزش را به جایی برساند که این دادگاه با ارسال نامه به ای اف سی، خواهان تعویق مسابقه شود.


پرسپولیس در بیانیه خود، وجود یک نامه را تایید کرده که البته ارتباطی با خبر مذکور ندارد. سرخ ها نوشته‌اند: «دادگاه عالی داوری ورزش (CAS) در تاریخ 12/9/1399 ضمن ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، ثبت شکایت باشگاه النصر عربستان علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و پرسپولیس در این دادگاه را به اطلاع مسئولان باشگاه رساند.»

 

در واقع پرسپولیس با رد هرگونه نامه دباره تعویق بازی، تنها به درخواست دادگاه CAS برای دفاعیات در این پرونده اشاره کرده و ادامه داده است: این دادگاه از خواندگان پرونده مورد اشاره درخواست کرد تا نظرشان را در خصوص برخی از نکات آئین‌‌رسیدگی به خصوص رسیدگی به صورت فوری به این پرونده جهت صدور رای تا قبل از تاریخ برگزاری مسابقه فینال، حداکثر طی مدت 24 ساعت اعلام کنند.

 

 

1532987

 

 

پرسپولیسی ها که پیش تر یک بار  در کمیته انضباطی و یک بار در کمیته استیناف رای این پرونده را متوجه خود دیدند، حالا بار دیگر بر محق بودن خود در این ماجرا تاکید کرده و می‌گویند: مدیریت و تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن بررسی لازم و اخذ نظر از متخصصان امر حقوق ورزشی، با توجه به شکست تیم النصر در مسابقه نیمه نهایی و همچنین نتایج دو مرحله رسیدگی در کمیته انضباطی و کمیته استیناف AFC و بی‌پایه و اساس بودن ادعاهای باشگاه عربستانی علیه پرسپولیس، مخالفت قاطع خود را با این شرایط اعلام داشته و همچنان به شایستگی فنی و حقوقی حضور پرسپولیس در مسابقه فینال تاکید دارد.

 

اگرچه شواهد از برتری پرسپولیس در این پرونده خبر می‌دهند اما همچنان باشگاه النصر در فاصله ۱۶ روز تا تاریخ مقرر فینال، سماجت خود در موضوع نقل و انتقالات پرسپولیس را ادامه می‌دهد و امیدوار است که آن را به هر نحوی که شده به سرانجام برساند. 

 

اما از نظر ای اف سی پرسپولیس بدون ایراد راهی فینال شده و حالا باید دید که دادگاه عالی ورزش چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت. البته نکته مهم این است که دادگاه CAS بخش استیناف خواهی و تجدید نظر دارد که مشخص نیست اگر کار به آنجا بکشد، ای اف سی چه تصمیمی درباره تاریخ بازی خواهد گرفت.

 

نکته مهم در خصوص زمان برگزاری فینال هم این است که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در سال جاری میلادی باید به اتمام برسد و باتوجه به تاریخ فعلی بازی فینال (۱۹ دسامبر-۱۱ روز مانده به آغاز سال جدید) اساسا امکان عملی تغییر تاریخ این بازی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها