کد خبر : 1723159 | 13 آذر 1399 ساعت 21:00 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

واینالدوم:

اعتراض کلوپ به فشردگی بازی‌ ها؟ من شکایتی ندارم

جورجینیو واینالدوم، ستاره هلندی لیورپول می‌گوید که دیگر آنها کمتر فرصت تمرین کردن دارند و بیشتر وقت شان به بازی کردن و استراحت می گذرد.

اعتراض کلوپ به فشردگی بازی‌ ها؟ من شکایتی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، این روزها کلینیک باشگاه لیورپول روزهای شلوغ و سختی را سپری می‌کند چراکه در هفته های اخیر دائماً به تعداد مصدوم های این تیم افزوده شده است و به عبارتی تیم یورگن کلوپ اصلاً وضعیت خوبی را به این لحاظ تجربه نمی‌کند.

 

ویرژیل فن دایک در دیدار برابر اورتون به شدت دچار مصدومیت شد و تا اواخر فصل از میادین دور خواهد بود. همچنین تیاگو آلکانتارا نیز بعد از انتقال به لیورپول بازی های زیادی برای این تیم انجام داده است. جوئل ماتیپ، جردن هندرسون، ترنت الکساندر آرنولد ،جو گومز، آلیسون بکر و جیمز میلنر نیز به دلیل مصدومیت غایب هستند.

 

 

1549975

 

 

از طرفی یورگن کلوپ نیز بارها به برنامه مسابقات و عدم اجازه برای انجام پنج تعویض در بازیهای لیگ برتر انتقاد کرده بود. هافبک هلندی لیورپول حالا به وضعیت پیش آمده واکنش نشان داده است. جورجینیو واینالدوم در این باره گفت: " من واقعاً شکایتی ندارم. من خوشحالم که در این وضعیت به وجود آمده تناسب اندام خود را حفظ کرده ام. امیدوارم که تا پایان فصل این گونه باشد.

 

برنامه ما در حال حاضر فقط به بازی و استراحت کردن محدود می شود و در واقع هیچ زمانی برای تمرین وجود ندارد."

 

 

1549974

 

 

واینالدوم درباره پیروزی یک گله لیورپول مقابل آژاکس در بازی سه شنبه شب نیز گفت: " ما می‌دانستیم که آژاکس تیم خوبی دارد و کار دشواری مقابل شان خواهیم داشت. دیدار مقابل آژاکس اصلا آسان نیست و بسیار خوب بود که ما مقابل آنها به پیروزی رسیدیم. در لیگ برتر ما چنین مسابقاتی را بیشتر انجام می‌دهیم بنابراین باید برای پیروزی بر آنها بالغ تر باشیم. ما این کار را دو بار مقابل آژاکس انجام دادیم. ما شانس بیشتری نسبت به بازی در آمستردام ایجاد کردیم اما به طور کلی آژاکس نیز در هر دو بازی خوب عمل کرد."

دیدگاه‌ها