کد خبر : 1723188 | 13 آذر 1399 ساعت 23:50 | 216.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب‌های صعود دینامو با حضور ستاره ایرانی

درخشش خیره کننده محرمی علیه سرمربی مشهور

دینامو زاگرب در حضور مدافع ایرانی خود مقابل فاینورد هلند به پیروزی رسید.

درخشش خیره کننده محرمی علیه سرمربی مشهور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ اروپا در گروه K، تیم دینامو زاگرب کرواسی که صادق محرمی را مثل سه بازی قبلی خود در این رقابت‌ها جزو نفرات اصلی داشت، از ساعت ۲۱:۲۵ امشب در استادیوم دِ کویپ روتردام مهمان تیم فاینورد هلند بود.

 

یاران محرمی که تا پایان هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا سه امتیاز بیشتر از فاینورد کسب کرده و صدرنشین بودند، سعی داشتند در مسابقه امشب هم با حفظ این روند صعودشان را قطعی کنند.

 

1550045

 

تیم دینامو زاگرب که در چهار بازی قبلی در لیگ اروپا دو مساوی و دو پیروزی داشت، امشب هم توانست به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه دهد و به برتری ۲ بر صفر مقابل فاینورد هلند برسد تا صعودش را قطعی کند.

یاران محرمی با این برد ۱۱ امتیازی شدند تا یک هفته قبل از پایان مرحله گروهی لیگ اروپا و با توجه به فاصله ۴ امتیازی با ولفسبرگر اتریش رده دومی راهی دور حذفی شوند.

 

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب کرواسی که در پنج مسابقه اخیرشان حضور ثابت داشته، امشب هم مقابل فاینورد هلند تا پایان در زمین بود و نمایش درخشانی ارائه کرد تا از نگاه سوفا اسکور به‌عنوان دومین بازیکن برتر زمین انتخاب شود.

محرمی در دیدار برابر فاینورد ۵۷ لمس توپ، ۲۸ پاس با دقت ۹۳ درصدی، ۳ پاس بلند صحیح، ۱۰ پیروزی در نبردهایی زمینی، ۴ بار گرفتن خطا و یک دریبل موفق داشت.

 

1550043

سایت ایندکس انگلیس نیز در تمجید از عملکرد صادق محرمی مقابل فاینورد نوشت: «محرمی کارش را به‌عنوان یک مدافع راست به خوبی انجام داد و حتی خود را به یک گزینه بهتر نسبت به پتار استویانوویچ، مدافع راست صربستانی که رقیب او برای رسیدن به ترکیب است، معرفی کرد.»

 

 

در مرحله گروهی فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ اروپا صادق محرمی با دینامو زاگرب کرواسی، کریم انصاری‌فرد با آ. ا. ک آتن یونان، اللهیار صیادمنش با زوریا لوهانسک اوکراین، علیرضا بیرانوند با رویال آنتورپ بلژیک و میلاد محمدی با خنت بلژیک به‌عنوان لژیونرهای ایرانی حضور داشتند که از این بین تنها دو بازیکن در مرحله حذفی این رقابت‌ها نیز شرکت خواهند کرد.

 

رویال آنتورپ امشب در حالی که علیرضا بیرانوند را روی نیمکت داشت، صعودش از مرحله گروهی لیگ اروپا را قطعی کرد و دینامو زاگرب نیز در حضور ادامه‌دار و درخشش محرمی راهی دور حذفی شد.

 

در بین تمام بازیکنان ایرانی، حالا تنها صادق محرمی است که احتمالا در مرحله حذفی لیگ اروپا نیز برای تیمش به میدان خواهد رفت و امید زیادی دارد تا نمایش خوبی که در تیم ملی و باشگاهی دارد را همچنان ادامه دهد.

 

1550042

 

روزنامه ۲۴ ساعت کرواسی نیز پس از پایان بازی فاینورد مقابل دینامو زاگرب، به تمجید از صادق محرمی پرداخت و در بخشی از مطلب خود پیرامون این بازی نوشت: «مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب خیلی خوب در تقابل با لوسیانو نارسینگ، مهاجم چپ فاینورد که بازیکن تند و تیز و تکنیکی است، کنار آمد و توپ‌های او را در چندین مرحله گرفت و بارها از او عبور کرد. مدت‌ها بود چنین مدافع با کیفیتی ندیده بودیم و نمایش او درخشان بود.»

 

بازی کم اشتباهی که محرمی در سمت راست خط دفاعی تیمش داشت و اجازه نداد فاینورد از آن جناح به گل برسد، موجب شد تا دیک ادووکات، سرمربی مشهور فاینورد که از بازیکنانِ نسل طلایی هلند است و سه مقطع نیز سرمربی تیم ملی این کشور بوده، حالا کار دشواری برای رساندن تیمش به مرحله حذفی داشته باشد چراکه با شکست مقابل دینامو زاگرب به رده سوم هم سقوط کردند.

 

1550046

دیدگاه‌ها