کد خبر : 1723212 | 14 آذر 1399 ساعت 10:00 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید اوکراین از الهیار: ستاره‌ای با تکنیک استثنایی

اللهیار صیادمنش لژیونر کشورمان در دیدار تیمش زوریا لوهانسک اوکراین مقابل لستر در لیگ اروپا گل پیروزی‌بخش زوریا را به ثمر رساند و با تمجید بی‌سابقه اوکراینی‌ها مواجه شد.

تمجید اوکراین از الهیار: ستاره‌ای با تکنیک استثنایی

به گزارش "ورزش سه"، دیشب دو تیم زوریا لوهانسک اوکراین و لسترسیتی انگلیس در هفته پنجم از لیگ اروپا در ادامه مسابقات گروه G در شهر زاپوریژیا کشور اوکراین خانه زوریا به مصاف هم رفتند.

 

1550077

 

1550080

 

درحالیکه بازی با تساوی بدون گل ادامه داشت الهیار صیادمنش لژیونر جوان کشورمان توسط سرمربی زوریا لوهانسک به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاده شد و او در دقیقه 84 این بازی موفق شد دروازه لستر را باز کند تا سه امتیاز به حساب تیمش زوریا واریز کرده باشد.

 

1550079

 

گل صیادمنش در اوکراین با ستایش شدید رسانه‌ها و هواداران فوتبال مواجه شده است. بعد از بازی سرمربی زوریا هم به ستایش از ستاره ایرانی جدید تیمش پرداخت و از او به عنوان بازیکنی با تکنیک استثنایی یاد کرد.

 

1550076

 

ویکتور اسکریپنیک سرمربی زوریا لوهانسک در کنفرانس خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل لستر به خبرنگاران که درباره الهیار سوال می پرسیدند گفت: " الهیار تازه به تیم ما ملحق شده است. او کیفیت بالایی دارد و تکنیکش استثنایی است. او دارد به ما عادت می کند و ما به او عادت می کنیم. این پروسه ای است که بیشتر از یک روز زمان می برد. ما می دانیم که الهیار می تواند بهتر کار کند و برای ما موفقیتهای بیشتری بدست بیاورد".

 

1550078

 

 

دیدگاه‌ها