کد خبر : 1723254 | 14 آذر 1399 ساعت 13:57 | 191.7K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش مرموز مدیر PSG

پاسخ الخلیفی به یک سوال بزرگ در مورد مسی

ناصر الخلیفی مدیرپی اس جی شب گذشته میهمان تلویزیونی یک برنامه ورزشی در تلویزیون فرانسه بود و به احتمال جذب مسی واکنش نشان داد.

پاسخ الخلیفی به یک سوال بزرگ در مورد مسی

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند دقیقه از اتمام دیدار پی اس جی و منچستریونایتد در الدترافورد گذشته بود که نیمار در یک مصاحبه خبر از عزم جزمش برای هم تیمی شدن با لیونل مسی داد. ستاره برزیلی بدون اینکه مشخص کند در کجا و چه تیمی، گفت که هر کاری خواهد کرد تا فصل بعد دوباره کنار مسی بازی کند.

 

 

1549783

 

 

طبق گمانه زنی رسانه ها، منظور نیمار هم تیمی شدن با مسی در پی اس جی بوده است. مشکلات اقتصادی شدید بارسا که توان پرداخت دستمزد هنگفت مسی و نیمار به شکل همزمان را ندارد، باعث شده تا همه نگاه ها به پی اس جی معطوف شود.

مصاحبه لئاندرو پاردس ستاره آرژانتینی پی اس جی که در تیم ملی کشورش با مسی هم تیمی است نیز بر آتش شایعات افزود. او گفت که در پی اس جی با آغوش باز منتظر مسی هستند تا ثابت شود منظور نیمار نیز انتقال مسی به پاریس بوده است.

 

 

1550161

 

 

شب گذشته در برنامه "Touche pas a mon poste" از شبکه C8 فرانسه، ناصر الخلیفی میهمان تلفنی بود و با پرسشی در مورد جذب لیونل مسی مواجه شد.

مدیر قطری در پاسخ به این سوال ابتدا خندید و سپس گفت:« مسی بازیکن بارسلوناست و من نمی توانم در مورد بازیکن یک باشگاه دیگر صحبت کنم.»

 

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه الخلیفی در بارسلونا به سر می برد و مشغول مذاکره با اطرافیان لیونل مسی است. او در واکنش به این شایعه نیز گفت:« من الان در لندن هستم و نه در بارسلونا.»

 

 

1547381

 

 

در فرانسه اطمینان دارند که الخلیفی در پایان فصل و زملانی که مسی بازیکن آزاد خواهد بود با وی وارد مذاکره می شود. در واقع این یکی از شرط های نیمار برای تمدید با پی اس جی است. انتقالی که اگر نهایی شود، کیلیان امباپه را به سمت خروج از پی اس جی هدایت خواهد کرد و این بهترین خبر ممکن برای رئال مادرید است.

دیدگاه‌ها