کد خبر : 1723262 | 14 آذر 1399 ساعت 14:37 | 41.8K بازدید | 2 دیدگاه

ریوالدو:

نیمار آن حرف را در مورد مسی زد چون از چیزی خبر دارد

ریوالدو اسطوره برزیلی بارسلونا معتقد است نیمار از برنامه باشگاه پی اس جی برای جذب مسی اطلاع دارد.

نیمار آن حرف را در مورد مسی زد چون از چیزی خبر دارد

به گزارش "ورزش سه"، نیمار پس از بازی پی اس جی و منچستریونایتد که با دبل او و برتری 1-3 پاریسی ها همراه بود، در یک مصاحبه صراحتا گفت که دوست دارد فصل بعد با دوباره با لئو مسی هم تیمی شود و هر کاری خواهد کرد تا این اتفاق رخ بدهد.

نیمار 4 سال در بارسا با مسی هم تیمی بود و از سال 2017 برای پی اس جی بازی می کند. هرچند او مشخص نکرد در کدام تیم با مسی هم تیمی خواهد شد ولی گمانه زنی ها حاکی از آن هستند که منظور نیمار، پی اس جی بوده است.

 

 

1550171

 

 

ریوالدو معتقد است که حرف های نیمار با برنامه ریزی قبلی بوده و او حتمالا از چیزی خبر داشته است. اسطوره برزیلی بارسا به "بِت فِیر گفت:« وقتی نیمار می گوید دوست دارد دوباره کنار مسی بازی کند، قطعا از چیزی خبر داشته و مطلع بوده که پی اس جی قصد جذب مسی را دارد. صادقانه بگویم که تماشای دوباره زوج مسی و نیمار حتی اگر در پی اس جی باشد نیز فوق العاده خواهد بود.»

 

ریوالدو ادامه داد:« نیمار حتما از برنامه سران پی اس جی مطلع است و با مصاحبه خود آنها را برای جذب مسی بیشتر تحت فشار قرار داد. مسی و نیمار دوستانی صمیمی اند و همیشه باهم در تماس هستند.

 

 

1543784

 

 

نیمار می داند که قرارداد مسی در پایان فصل تمام می شود و این بهترین فرصت برای جذب اوست. پی اس جی نه نیاز به مذاکره با بارسا دارد و نه پرداخت مبلغی هنگفت به او. الان بهترین زمان برای جذب مسی است. معتقدم جذب مسی کمک خواهد کرد امباپه هم قراردادش را تمدید کند. او قصد دارد به رئال برود ولی شاید با آمدن مسی متقاعد شود بماند.»

 

دیدگاه‌ها