کد خبر : 1723264 | 14 آذر 1399 ساعت 14:38 | 45.9K بازدید | 7 دیدگاه

برنامه پیروانی برای حفظ سلامت پرسپولیسی‌ها

در فاصله دو هفته مانده به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه پرسپولیس به دنبال حفظ سلامت بازیکنان برای انجام این بازی تاریخی است.

برنامه پیروانی برای حفظ سلامت پرسپولیسی‌ها

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس که موفق شده به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، اکنون در انتظار مشخص شدن تیم فینالیست از منطقه شرف آسیاست.

 

با این حال در شرایطی که کاروان پرسپولیس احتمالا روز ۲۴ آذر راهی دوحه شوند، رعایت پروتکل ضد کرونا در دستور کار این باشگاه قرار گرفته تا با حداکثر توان در این بازی حاضر شوند. پرسپولیس در حال حاضر قادر به سود بردن از احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل کثیر در دیدار فینال نخواهد بود و بر این اساس آنها به دنبال حفظ سلامت دیگر بازیکنان هستند تا بیش از این دچار مشکل نشوند.

 

افشین پیروانی، سرپرست باتجربه و کارآمد پرسپولیس بر این اساس دستورالعمل جالبی را برای حراست مجموعه در محل تمرین این تیم در نظر گرفته است که طی آن حضور هیچ فردی خارج از مجموعه تیم در محل تمرین امکانپذیر نبوده و ممنوع است.

 

در این مدت حضور هواداران در محل تمرین حتی برای گرفتن عکس یادگاری و تشویق تیم نیز ممنوع بوده تا احتمال شیوع کرونا و بیماری به بازیکنان و اعضای تیم کاهش یابد.

 

پرسپولیس روز ۲۹ آذر در دیدار فینال به مصاف تیم شرقی حاضر در‌ این مرحله قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها